Zo tijd voor een blog. Net terug uit het dorp, het cadeautje gepost. Was een lieve mevrouw die me hielp, pakketje werd duurder vertelde die vrouw, dus ze heeft het keurig in een enveloppe gepropt. Adres erop, postzegel erop en meteen in de zak voor verzending. Morgen heeft iemand een cadeautje (verrast kijkende smiley) Meteen de verjaardagskaart gekocht, anders krijg ik zaterdag te horen dat ik wel aan anderen denk, maar niet aan mijn eigen broer. (broederlijke smiley's)

De nieuwe bewoner heb ik nog niet gezien, ook geen idee of hij er al is eigenlijk. Ik heb me ook voorgenomen om er niet voor de deur te gaan liggen om te zien wat er allemaal gebeurt of gaat gebeuren. Geen zin om mezelf op te dringen.

Heb een aantal mailtjes geschreven en ontvangen. Vrijdag 7 juni hebben we een vergadering met onze afdelingshoofd en de psycholoog, over het zogenaamde "zelfstandigheids beleid" We kregen gisteren een brief waarin aan de ouders/ verzorgers wordt gevraagd naar een adresboekje, waar familie of begeleiders in kunnen komen te staan, die buiten de zorg om met ons een dagje weg zouden kunnen gaan of zo iets dergelijks. Mijn broer hoef ik daar niet in te zetten, die heeft toch geen tijd en hij is veel te ongeduldig om met onze groep op stap te gaan. Mijn broer houdt nog minder dan ik, van zeuren, dus als iemand drie keer om hetzelfde vraagt, laat hij je gerust staan en zie je maar hoe je thuiskomt (breedlachende smiley) En mijn moeder is daar te ziek voor, die wil ik daarmee niet eens belasten. Maar het komt toch ook weer op dat "zelfstandigheids beleid" neer.

En soms vraag ik me wel eens af, waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn. Wij moeten zelfstandig worden volgens de begeleiding, maar zelf zijn ze nog te dom om dingen door te geven. Op het terrein wordt flink gebouwd, de nieuwbouw moet in september klaar zijn. Maar dat de weg naar de Rozer voor werkzaamheden is afgesloten, dat meldt de begeleiding niet. Daar kom je vanzelf wel achter. Dan denk ik, hoe kunnen wij nou zelfstandig worden, als we door kleuters geholpen worden ?? (smiley met vraagtekens)

Maar goed, verder gaat het eigenlijk wel lekker. We zeuren en zemelen wat af (lachebekjes smiley) en eigenlijk interesseert het me ook voor geen meter. Het zeuren en zemelen is al leuk om te doen. Soort dagbesteding en het houdt andere mensen actief. twee in één pakket.

Vanavond is Ton in de Rozer, vanmiddag was Truus er, die had broodjes brie, maar daar ben ik niet zo dol op. Heb een salade met soep genomen. Vanavond heb ik Japanse Terriejakkes van de Hoogvliet. Erg lekker, Ton wil daar vast wel een eitje overheen bakken (smulpaap smiley)

Ik zou zeggen, fijne avond allemaal, eet smakelijk en tot sinassssssssssssss !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis