Hallo moeders op deze moederlijke moederdag (smiley met een grote bos rozen)

Waar zal ik vandaag eens over bloggen ? Gisteravond was het wel ff wennen zo een avondje zonder Setfire, maar toch heb ik me uitstekend vermaakt. Best24.nl zendt hele leuke programma's uit. Ik het het programma "Ook dat nog" zitten kijken en "Showmasters" en ook nog "Villa Velderhof" met als gasten Edgar Vos en Ellen Vogel. Wat een mooie mensen zijn dat en wat een hoop leed kan een mens in zijn leven hebben. Zaten best beroerde dingen bij, maar er werd zo mooi en open over verteld. Mooi om zoiets dan terug te zien. Een poos terug heb ik hem zitten kijken toen Bart de Graaf gast was is de Villa. Was ook heel indrukwekkend.
En verder heb ik een hoop Facebook spelletjes zitten doen natuurlijk.

Heb ik Setfire gemist ? Nee aan de ene kant niet, het hangen in de chat, het ergeren aan de ingelogde mensen die daarna niks zeggen, het kleutergezeur van P en M, het eeuwige geflirt van D, dat heb ik zo niet gemist. Wel het donderjagen met de chatters waar ik wel mee op kan en kon schieten (dan kan ik ook met D, maar tis vaak zo hetzelfde bij die knul) Gister ook meteen mijn Facebook vrienden en Skype vriendenlijst opgeschoond. Een hoop tamtam mensjes verwijderd. Al zullen er vast nog wel arendsogen mijn blogs volgen met als gedachte "Over wie zal Mario nu weer schrijven ?" IK zou zeggen tegen die mensen, kleur maar een naam in bij de hoofdletters (tonguitstekende smiley) Rommel heeft een bevestiging gestuurd dat de donatie ook per direct wordt stopgezet, dat is prettig. Ik heb met liefde gedoneerd, maar aan een chat waar kleuters de dienst gaan uitmaken en anderen op slinkse wijze wegtreiteren, wil ik geen geld besteden.

Waar ik wel teleurgesteld in ben, is dat de kleuters ongestoord hun gang kunnen gaan en de chat kunnen en mogen terroriseren, maar dat het front wat er tegen is, zo verdomd weinig van zich laat horen. En dat is/was niet alleen op de chat zo, maar dat is ook zo vaak hier op het Zeehos. En dan zijn de kleuters op het Zeehos, de begeleiding of hogerhand. Het is er altijd maar eentje die in opstand komt en eentje die dan het veld moet ruimen. Dat is erg teleurstellend. Want de rest is overal tegen en als het puntje bij het paaltje komt dan marcheren ze maar weer netjes mee in het gelid. Want ja, stel dat zij het veld moeten ruimen of geen gelijk krijgen.....

Dit wordt vast als een verwijt gezien ben ik bang, maar dat is het niet. En misschien toch een beetje. Ik voel me vaak een eenling strijder. Maar er komt een dag dan ga ik vast denken "Ben/zijn  jij/jullie zo tegen joh ? Dan ga/gaan je/jullie er maar lekker zelf tegenin, ik doe helemaal niks !!"

Vanmorgen is Femke wezen ontbijten/brunchen. Ik had haar uitgenodigd omdat ze weer eens niets in huis gehaald had voor de zondag. Maar dat ik haar uitgenodigd had, herinnerde ik me pas weer toen ze voor de deur stond. Ik was nog op mijn gemak aan het wakker worden enzo. (slaap smiley) Maar ze was welkom hoor, we hebben gebakken eieren gegeten, ala Mario. Ik bak ze altijd met brood eronder. (smiley met koksmuts) Ze heeft zitten smullen dus het is haar vast bevallen.

Strakjes weer gezellig naar de Rozer, gaan we Truus lastigvallen. En vanavond eens kijken wat best24.nl te bieden heeft en of ik verder kan komen in Candy Crush.

Fijne dag allemaal............ Latersssssssssssssssss !!!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis