Hallo allemaal weer. Wat een gedoe zeg met de computer, blijken mijn modem en snoeren verouderd te zijn.  Nou dat modem had ik in Den Haag al, ik denk toen een jaar of drie, plus de vijf jaar dat ik nu hier in Katwijk zit is ongeveer een jaar of acht. Dus ja, die modem zal best wel eens aan vervanging toe zijn. En de snoeren waren voor toentertijd best modern. Maar ik zag dat het snoer van de vaste telefoonaansluiting, al met een plakbandje aan elkaar vast gemaakt zat, omdat er een iets moderner stukje aan vast moest.

Hoe gaat het leven hier op het Hos ? (ja je ziet het Zeehos kan ook afgekort worden) Eigenlijk is het een vreemde week. Ook omdat die woensdag pas begon hier, omdat ik een poos bij moeders ben geweest. Maar ook door het heugelijke nieuws dat Jan van Moorsel dus weggaat, maandag gaat hij terug naar Deurne, waar hij oorspronkelijk vandaan komt. (opgeruimd staat netjes) Tussen Jan en mij heeft het nooit echt geboterd, allebei een hartafwijking, allebei vocht in de buik en toch allebei ziek op een andere manier. En ook een andere manier zoals we ermee omgaan. Jan gaat er in mijn ogen veel te zielig mee om. In mijn ogen lijdt hij aan aanstelleritus, omdat hij zo ongelofelijk negatief doet als je iets over zijn "gezondheid" vraagt. Maar goed, hij gaat weg, dus het was een beste kerel (schijnheilig lachende smiley)
Dan is donderdag mijn andere buurman getrouwd, ja ja,  AndrĂ© Duif met zijn Chantal. (Duif is een afkorting van Van Duijvebode) Daar ga ik verder ook niet op in. He ik al bij mijn psych gedaan.

Woensdagavond zijn de vier musketiers op bezoek geweest op Setfire.nl. De vier, Irene, Joos, Bart en ik. Was enorm gezellig op de chat, alsof we er al jaren komen. Iedereen deed heel gewoon tegen elkaar. Er waren geen pijnlijke stiltes, er werd niemand genegeerd, het was gewoon enorm gezellig, ouwe jongens krentenbrood. Waarom we er een kijkje zijn nemen ? Eigenlijk omdat de ban-week voorbij was en om te kijken of de account wel of niet zou bestaan. En die was er nog, dus ja dan kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan en dan moet je toch ff een kijkje nemen hoe het er nu is. Zelfs Dieper was in gebruik, met een grote C van Christelijk, fantastisch !! Op zo'n moment ga je je dan ook echt afvragen waarom je een lelijke blog hebt geschreven over Setfire. (wat fijn dat er geen smiley's zijn)

Gisteravond gezellig in de Rozer geweest. We wilden eigenlijk een dvd kijken van Astrix en Obelix, maar helaas, ook in de Rozer is alles sterk verouderd, dus er was wel geluid maar geen beeld. Dus hebben we maar gewoon tv gekeken (Digitaine KPN en beamer) want die doet het gelukkig wel. We waren erg druk vooral Keijzertje en ik, maar dat zijn we wel vaker op vrijdag. Dus we hebben enorm gelachen.

Verder weet ik het eigenlijk niet, dus ik ga maar afsluiten.
Fijn weekend allemaal en tot latersssssssssssssss...............

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis