Hallo allemaal,

Gisteravond was het bal op de chat. Achteraf gezien was het zeer goed georganiseerd dat bal en speelden de pionnen hun spelletje voortreffelijk, zodat de Grote Hoofdbaas in een gespreid bedje kon stappen. Kleine Daan begon met het uitdagen van Joos en Bart over mijn blog. Bluby de mod deed zogenaamd wanhopig haar best een soort orde te scheppen in de "ruzie" die door Daan begonnen was. En toen kwam het Opperhoofd Rommel ten tonele. Die wou graag prive met me (zulke dingen moeten dan wel opeens prive en niet in de chat zelf) "Daar ben ik weer.." zei hij vrolijk. "je weet vast wel waarom ik je spreken wil." Eerlijk gezegd had ik totaal geen idee waarom juist hij mij zou willen spreken, ze denken echt dat je Gekke Henkie bent. Dus ik zei vrolijk terug dat hij vast ook door de tamtam was gewaarschuwd over mijn blog. Weg vrolijkheid (zo hoort dat, eerst blij om de brij dansen en dan opeens stront chagrijnig reageren)
Vrijheid van meningsuiting vindt hij allemaal prima, maar om een modje zo af te branden gaat wel heel erg ver. (volgens mij valt iemand afbranden ook onder vrijheid van meningsuiting, maar dat zal wel aan mij liggen dan) Dan had ik dan prive tegen haar zelf moeten doen. Ik heb toen ze mod werd al laten weten aan Eva, dat ik haar nul komma niks vind als mod.
Nu heeft het gehele moderatorteam besloten dat ik een ban heb voor Setfire gedurende 1 week. Ik vraag me  af of echt het hele team heeft mee beslist of alleen Rommel en Eva. Anders kan Bluby wel heel goed liegen, want die kwam gister voordat Rommel er was al prive en die zei dat ik juist zo gezellig op de chat ben en altijd zo eerlijk doe.

Maar goed de ban zou per direct ingaan en mocht ik nog vragen hebben en/of  opmerkingen dan kan dat via de mail naar Rommel. (of in een blog, maar dat zei hij niet)

Ze denken zeker we geven Mario een ban voor een week en dan praat hij wel weer netjes mee in de richting waar al die neusjes opstaan zoals zij dat willen. Nou dan kennen ze Mario niet goed genoeg. Of ze dachten, precies wat ik zelf nu gedaan heb, we geven Mario een week een ban dan zegt ie vanzelf wel helemaal op. En dan dachten ze goed !! Want waarom zou ik op een chat blijven waar kleuters de dienst uitmaken en waar een oudere jongen (Rommel is ook niet jong meer) over zich heen laat lopen en zijn mening vormt aan de hand van kleuter gehuil.

Dus heb ik Rommel een kille mail gestuurd met het volgende:


"Hallo Rommel,
 
Ik zal deze mail even kort houden, geen zin om met je te praten aangezien je toch al een mening hebt gevormd naar aanleiding van de huilbuien van kleuters die mijn blog hebben gelezen.
Ik wil hierbij mijn account en maandelijkse donatie opzeggen en zal Setfire verlaten.
 
Groeten (omdat dat schijnt te horen onder een mail)
 
Mario de Bruin."

Maar hij heeft nog niet gereageerd, de tamtam heeft hem er zeker nog niet op gewezen. 
Dus hierbij eindigt  Setfire.
Ik heb het er bijna altijd leuk gehad, het was tof om moderator te zijn. Maar wat is het verschrikkelijk jammer dat er zoveel kleuters met zoveel invloed in de gezellige sfeer van de chat zijn gekomen en de chat hebben afgebroken tot een slijmerige kliek.
Niet alle chatters zijn daar schuldig aan, maar het zijn juist die mensen die zo aardig lijken, die een totaal ander gezicht hebben dan ze eigenlijk laten zien. 

Volgende keer weer meer....... laterssss !!


Reacties

  1. Reacties
    1. Op Facebook blijven we wel Farmville2 spelen en al die andere spellen, dus we houden contact. En aan Joos mag je ook mijn Skype vragen dan kunnen we zo kletsen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis