Bevrijdingsdag 5 mei 2013.

Zo dat is lekker, AJ heeft de pc onderhanden genomen en nu heb ik ook weer een plek waar ik lekker kan bloggen . Lekker mijn frustraties kwijt kan. Lekker kan zeiken en zeuren over dingen als Het Zeehos, Jan van Moorsel, de dagelijkse pijntjes en over Setfire. Nog geen idee met welke van de hoofdgroepen ik eens zal beginnen, maar als ik eraan zou willen beginnen dan is dat mogelijk.
Staat zelfs bij dat ik het kan linken aan facebook zodat mensen het ook kunnen lezen. Bij sommige groepen zet ik dan al wel vraagtekens, want is het wel zo verstandig dat mensen kunnen lezen wat mij frustreert uit die bepaalde groep ? Stel dat ik lekker ga zitten afgeven op iemand en die iemand erg geliefd is bij de lezers, dan heb ik misschien wel een probleem. Maar ja een blog schrijven en het niet delen met de mensen is ook alsof je een feest geeft en er niemand komt. Een blog is toch wel iets om mee te schoppen tegen heilige huisjes in de hoop dat die instorten als kaartenhuisjes.Tenminste dat vind ik.

Nou ja, in elk geval, ik kan gaan bloggen, gal spuwen, blije dingen of boze dingen schrijven, positief of negatief zijn, zelfstandig of afhankelijk, aardig of gemeen. Het kan allemaal, niemand die zich ermee bemoeid wat wel of niet mag. Ik ben de enige die er wat over te zeggen heeft. Tenzij Blogger vindt dat het te erg voor woorden is, maar dat zien we dan wel weer.

Op de eerste blog die komen gaat..... saluut !!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis