IKEA.....

Voordat ik met de grote IKEA blog begin, wil ik eerst de grote tamtam die achter de schermen van Setfire werkt, bedanken voor de enorme reclame voor mijn blogs. Want wat lullen wij allemaal (christelijk of niet) toch heerlijk achter elkaars ruggen om. Het viel me op doordat Daan, die geen Facebookvriend van mij is, me meteen in de chat aanviel over de blog die over Setfire ging. Zeg nou nooit meer dat ik onchristelijk bezig ben omdat ik roddel, want de balk in jullie eigen ogen is net zo groot (smiley)

IKEA..

Man, man, wat een enorme drukte op deze tweede Hemelvaartsdag. En wat een hoop kinderen, ik snap niet dat mensen hun kinderen meenemen naar IKEA, die neem je toch mee naar Slagharen of de Efteling of naar een dierentuin ?
Maar goed laat ik bij het begin beginnen, dat is het handigst. De tweede bus regelen was niet gelukt, dus Arda en Pieter bleven (Goddank) thuis. Daardoor was er ook plek in de bus vrijgekomen voor mijn scootmobiel. Dat is echt veel beter dan een duwrolstoel. We waren met 6 personen, Carla, Kim, Sara, Femke, André Neele en ik. Beetje 1 op 1 begeleiding dus. Altijd handig want het rijgedrag van André kennende is het fijn dat er eentje schreeuwt naar hem dat hij moet uitkijken. (André is ook erg doof)
In principe ging ik voor een opbergkast en eventueel een soort dressoir, maar we hebben van alles gezien behalve die dingen. Ik heb ook van alles gekocht wat ik eigenlijk niet nodig had. Zoals een grillpan, Tuppenware  bakjes, een blusdeken (altijd handig bij de vlam in de pan), een pizza snijding, een mooie klok voor aan de muur en een Neger (smiley)
Er zaten hele leuke pluche poppen met van die echt lijkende bekkies, een Chineesje, een Hollander en een Neger. Dus ik pakte zo'n Negerpop en zette die op mijn schoot en wat denk je ? Juist, door stom toeval of omdat die pop dat graag wilde, ging het handje van de pop mijn jaszak in (smiley) Dus ik zeg meteen "Kijk het is ook een echte Neger ook he." (buldersmiley) Ik heb nog meer rare, maar nette dingen met die pop zitten doen, maar die filmpjes komen (als Kim zich aan haar woord houdt) nog op YouTube en Facebook. Ja en toen was ik daarna toch wel erg aan hem gehecht, dat ik hem maar mee naar huis heb genomen.

In het restaurant hebben we de heerlijke, met paardenvlees gevulde, IKEA-ballen gegeten. Dat is ook wel een attractie nu want bijna iedereen had die dingen. Verder hebben we natuurlijk enorm veel gelachen (maar daar hadden jullie bij moeten wezen, dat is niet te vertellen), veel toespelingen naar elkaar gemaakt over de actuele onderwerpen van het Zeehos, zoals het bijna kotsmisselijk makende woord "zelfstandig". (kotssmiley)

We gingen om half 11 vanmorgen rijden en we waren om een uur of 3 weer thuis. Ik was gesloopt. Thuis ff een poos gezeten en toen bij Truus in de Rozer gegeten. En nu ben ik thuis lekker aan het bijkomen van deze heerlijke dag. Hij was meer dan top !!

Morgen weer een blog ? .... dat zien we morgen dan wel weer (knipoog smiley) Laterssssss..............

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis