Het moet niet gekker worden, beginnen we vandaag weer met een stralend zonnetje. Straks gaan we het nog gewoon vinden.
Ondertussen staat de wasmachine alweer blij te draaien, het beddengoed is aan de beurt. De begeleiding was lekker vlot vandaag, dus ik zit ook al fris en schoongewassen achter de pc. (blinkend frisse smiley)

Net kwam de schilder ff langs, leuk knulletje hoor, hij komt vandaag de leidingen schilderen in de badkamer. Op zich vind ik dat wat onzinnig, want doe dat dan als de legionella uit de leidingen is, maar ja, zo schijnt het te werken dat je eerst geld uitgeeft aan dingen die je later misschien veranderen moet. Maar goed het schildertje is best leuk (kwijlende smiley) alleen jammer dat hij geen schildersezel nodig heeft, ik had me graag aangeboden. (van het lachen bulderende smiley)

Vanmiddag een grote pan bruinebonensoep maken, lekker, de spaghetti gisteren was een enorm succes, we hebben zitten smullen met z'n allen. (de pan uitlikkende smiley)
Ik hoorde dat het omschrijven van de smiley's best leuk werkt. De meeste mensen denken in plaatjes en als ze dan lezen wat de smiley doet dan zien ze het meteen voor zich. En met omschrijvingen kan je die smiley's ook van alles laten doen. Misschien vind ik op die manier wel nieuwe smiley's uit. Wie heeft er zo'n .GIF programmaatje om smiley's te maken ? Misschien kunnen we samenwerken. (gewone bekende smiley)

Verder eens kijken hoe het vanmiddag allemaal loopt, met de soep en het schildertje. Zit ook op de nieuwe modem te wachten. Als ik nog ff tijd heb kan ik dan naar de Bruna, een pakje laten versturen. Iemand blij maken, verrassingen zijn altijd leuk. Oeh en ik bedenk me opeens dat ik ook een verjaardagskaart moet kopen.  Mijn broer is zaterdag jarig.

Verder heb ik eigenlijk niks, dus ga ik er maar een punt achter zetten.
Hele fijne dag vandaag, geniet van het mooie weer, ik hoorde alweer mensen die vertellen dat het de laatste dag mooi weer is. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen (of juist wel) en tot de volgende keer....... laterssssssssssssssss !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis