Goedemorgen (slaperige smiley) daar ben ik dan weer. Ik heb heerlijk geslapen al waren sommige dromen nogal vaag. Om kwart voor acht hoorde ik de begeleiding bij André bezig, toen ben ik even wezen plassen, heb de witte was in de wasmachine gedaan (ook aangezet natuurlijk) en ben weer in bed gekropen. En toen stond de begeleiding om half negen voor mijn bed (somber kijkende smiley) Half negen, dat is toch eigenlijk ook geen tijd he ?! Maar goed ff in de steunkousen geholpen, terug in bed gekropen en om tien uur schrok ik wakker van een gillende wasmachine die liet weten dat de was klaar was. En kennelijk wist mijn moeder telepathisch dat ik de wasmachine moest redden want die belde meteen van. "Goeiemorgen jongen, je moeder is ook wakker en gaat even boodschappen doen."

Nu zou er hier eigenlijk weer een stukje gemopper komen over de chat, maar ik kreeg gisteren van iemand dit antwoord,

" Kerel kerel kerel toch, wat heb je een hoop frustraties, hahahaha, en dan lukt Candy Crush ook al niet 
Het lijkt me slim om een keer je SetFire avontuur definitief af te sluiten en voor jezelf ook niet alles op te blijven rakelen.
Kalm aan, laat het eerst eens goed rusten, voordat je jezelf helemaal gek maakt"

En we hebben nog wat meer heen en weer gereageerd en op sommige reacties zou ik best in willen gaan en dat zal ik ook vast wel een keer doen. Maar voorlopig ben  ik even een brave jongen. Deze jongen kan bij mij best wat potjes breken en ik neem zijn advies gewoon eens even aan en volg die ook eens even op.

En ja Candy Crush, wat een censuur spel is dat ff zeg. Iedereen om me heen die ik hoor die zit wel vast in een level. Niet allemaal in het zelfde level, dat helaas niet (big smile smiley), maar het lijkt of iedereen geen stap verder komt. En het is een verslavend spel hoor, dat daar nog geen afkickklinieken voor bestaan. Ik zit vast in level 147, ik heb hem al te koop aangeboden op Facebook.
Iedereen doet het spel, iedereen praat erover en wat zegt mijn raadgevertje ?... "Ik vind het maar een saai spel en ben gestopt op level 35." Nou ja zeg, het moet toch niet gekker worden hoor !! Het is maar saai, tsjonge de wereld lijkt alleen nog maar te draaien om Candy Crush. En hij noemt het saai. Iedereen probeert iedereen in te halen, iemand van het Zeehos schijnt al in level driehonderdzoveel te zitten en meneer vindt het maar saai. (diep droevige smiley)
Ondanks dat hij het saai vindt, blijf ik maar van hem houden (van het lachen kromliggende smiley) Iedereen heeft gebreken denk ik dan maar.

Vanmiddag wat boodschappen doen, bladerdeeg halen. Morgen hebben we een High Tea, er gaat een begeleidster bij ons weg (jankende smiley) ik ga hartige hapjes maken, kleine broodjes met groente, ham en kaas. Ben benieuwd hoe mijn gekledder uitpakt, over het algemeen wel lekker want ik hoor weinig tot geen klachten van Femke als ze bij mij ontbijt.

Zometeen weer naar Ada, lunchen in de Rozer, eerder brunchen dus. En als ik zo de blog overzie dan ben ik blij dat die spellingscontrole ding niet in het eindresultaat laat zien waar volgens hem de fouten zitten, want hij geeft soms hele rare dingen aan, waarvan ik zeker weet dat het wel goed is. Want wat is er nou fout aan het woord gekledder ? Geklieder ? Ohw, in normaal Nederlands noem je het dus geklieder zo te zien (stom rund smiley) Nou ik typ met een dialect, laat ik het daar maar op houden dan. (boerse smiley)

Goed voor er nog meer onzin komt, ga ik maar afsluiten. Allemaal een fijne dag en tot laters maar weer...
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. (hartje)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis