Goeieeeeemorgen deze Hemelvaartsmorgen. Net al hele lieve woordjes naar mijn hoofd gekregen van een schone slaapster met een ochtendhumeur, althans ik denk dat ze die heeft. Durf het niet te vragen op Skype, stel dat ze dan weer gaat lief doen.

Carla hielp me vanmorgen blij uit bed. Het IKEA verhaal wordt almaar vervolgd, nu gaat ze kijken of er een tweede bus besteld kan worden want Pieter, de vriend van Arda, wil ook mee. Pieter... ik vind het geen gezellige knul en dat ligt gelukkig niet alleen aan mij, er zijn er meer die hem maar niks vinden. Maar ja Arda is gelukkig met die knul (liefde is blind en dat bewijst de liefde keer op keer) dus zullen we maar lief doen tegen hem. (zoekt een kotssmiley) Maar goed er zit wel een pluspuntje aan, mocht Carla geen bus erbij kunnen bestellen dan wil Arda ook niet mee en dan kan mijn scootmobiel ook mee. Voor de nadenkers die de blog lezen, ja mijn scootmobiel kan ook mee als er een tweede bus bijkomt.
Ben benieuwd, wordt vast wel vervolgd.

Straks komt Femke ontbijten, we zijn allebei een beetje dom geweest. Ik heb wel beleg gehaald voor vanmorgen maar geen brood. Femke heeft helemaal niks gehaald die komt er pas achter als ze haar oogjes opendoet, dat het vandaag Hemelvaartsdag is. Gelukkig heb ik ook bladerdeeg dus gaan we samen lekkere broodjes maken en ontbijten. Blogger moet toch smiley's aanschaffen hoor. Alleen is het ontbijt een beetje laat. Nou ja maken we er een brunch van.

Wat ga ik nog meer doen deze Hemelvaartsdag ? weinig, vooral klootviolen op de pc en vanmiddag gezellig naar Annet in de Rozer. Nu staat de wasmachine te draaien, kan de was straks in de droger is dat ook weer schoon. Het weer is zonnig, maar foei wat een harde wind vandaag.

Heb ik verder nog wat te liegen ? neuh... helaas.

Dan sluit ik maar af..... tot laterssssssssssss !!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis