Geachte lezers,

Na grondige inspectie van de blog van vandaag donderdag 16 mei 2013, hebben wij, Het Nederlands Taalkundig Centrum en De Bond voor Bloggers besloten, dat deze blog gecensureerd wordt en beperkt tot het volgende stukje tekst. Daar het taalgebruik in de blog dermate asociaal was, er vele namen werden genoemd en instanties en dat dit verschrikkelijke gevolgen zou kunnen hebben voor desbetreffende personen en instanties. Wij betreuren het dat we deze blog zo drastisch hebben moeten aanpakken, maar een andere optie was helaas niet mogelijk.
Dan volgt hier het stukje blog wat wel geplaatst mag worden.

Vanmiddag ga ik lekker bakken. Soort broodjes voor de High Tea ter gelegenheid van het afscheid van Kim. Ik vind het heel jammer dat Kim weggaat en ik denk eigenlijk.. (gecensureerd) ...maar we gaan er een gezellige middag van maken. Ik denk dat het in de Lagune gaat gebeuren. Hopelijk wordt ze een vrijwilligster van eentje van ons. Maar dan niet van..... (gecensureerd) ... de mijne mag ze ook wel worden.

Sorry van de zeer opstandige blog. Ik ben echt meer dan boos en als... (gecensureerd) ....Toch wens ik jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer, dikke doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis