Het is schitterend mooi weer in Katwijk aan Zee, alsof de zon weet wat een heugelijke dag het vandaag is (zonnige smiley) Vanmorgen om 11 uur heeft Jan van Moorsel het Zeehos terrein definitief verlaten !! Hieperdepiep hoera !! Negen bewoners van de FTP-Horen zijn daar meer dan blij mee.

Vandaag is Ada weer gezellig in de Rozer. Die keek er wel van op dat jan nu opeens verhuisd is. Tsja, het is ook best heel snel gegaan. Nou was Jan er natuurlijk al heel lang mee bezig, maar het tehuis had almaar geen plaats voor hem. Maar toen er een plek leeg kwam, moest hij wel op stel en sprong kiezen of hij erheen wilde. Gelukkig heeft hij voor wel gekozen !! (feestvierende en polonaise lopende smiley) Vanavond eten we  spaghetti met kip en een lekkere saus. Morgen wil Ada een bruinebonensoep, vindt ze ook heerlijk. Dus net boodschappen wezen doen in het dorp bij de Hoogvliet. Die voetbalplaatjes actie gaat goed daar, kreeg een bon mee omdat de plaatjes even niet voorradig zijn. Mag ik ze morgen komen ophalen.

Woensdag komt de nieuwe bewoner al die in Jan zijn oude huis gaat wonen. Dat gaat eigenlijk best snel allemaal. Ben benieuwd wat dat wordt. Het is een eenentwintig jarige jongen uit Amsterdam. Wat voor handicap hij heeft weet ik niet, dat zien we dan wel, maar hij is ook redelijk zelfstandig schijnt het. Ik hoop dat ie een beetje aardig is en je er leuk mee kunt praten.

Over praten gesproken, gister op de chat geweest, wat een lachertje zeg. De negeer knopjes zijn in volle bedrijf, het fluistersysteem maakt over uren, want stel je voor dat ze wat tegen Mario moeten zeggen. ( van het lachen bulderende smiley) Gelukkig zijn er ook normale mensen die wel praten, dat scheelt een hoop. Maar het is een minderheid, meestal de mensjes die niet bij de grote kliek horen of willen horen.
Maar goed, zo gaat het in christelijke kringen denk ik, zal wel heel normaal zijn. (engeltje met aureooltje) Iets met die balk en de splinters (van het lachen bulderende smiley)

Nou de andere buurtjes André en Chantal zijn op huwelijksreis. Vrijdag gaat Femke op vakantie naar Frankrijk, het wordt stilletjes op de FTP-Horen. Nou ja dan heb ik die nieuwe voor mezelf alleen, kan ik hem alvast kneden naar mijn wensen (duivels lachende smiley) Nu maar hopen dat hij zich laat kneden, anders heb ik er nog geen barst aan. (tong uitstekende smiley)

Oke, genoeg met deze onzin... ik brei er maar een eindje aan.
Geniet van het mooie weer en tot de volgende keer......... doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!

Reacties

  1. Maar de fluistersysteempjes worden toch ook bemodderd? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Modje Thirsa die fluistert wat af. Maar als mesen antwoord aan haar geven en vergeten hem op fluisteren te zetten, dan wordt ze heel lief verraden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis