De soap Setfire sleept zich een beetje voort. Was ik de eerste kop, dan is gisteravond de tweede kop gevallen. Weer iemand die lichtelijk weggekeken is. Waar zijn ze toch mee bezig op die chat ? Moet de oudste groep eruit, de oude EO Ronduit chatters ?? Maar dat gaat dan al niet, want T en D horen ook bij die groep, zouden ze die ook wegpesten dan ? Ik geloof daar niks van. Hoewel met hielen gelik en armen in je reet, kan je ook behoorlijk getreiterd worden en tot een conclusie komen dat je beter kunt vertrekken. Of je moet het lekker vinden en genietend blijven zitten waar je zit.

Het is een enorme rommel daar op die chat, dat is een ding wat zeker is. Ik zou er ook geen reclame meer voor maken. Dus lieve Katwijkse mensjes, houdt u kinders christelijk en laat ze niet chatten op deze verdorven website.

Ik kreeg gistermiddag een rouwkaart. Geen idee wie er overleden is of waarom die voor mij bestemd zou zijn. Maar dat werd al snel duidelijk door de tekst:

"Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen.
We gaan je missen. Succes met afkicken
Met oprecht medeleven in deze "droevige" tijd.
Bart & Joos"

Ik heb me gek gelachen, een mooie rouwkaart omdat ik de chat verlaten heb. Het moet toch niet gekker worden met die kinders. Maar ja, zo zie je wel wie je echte vrienden zijn en niet de surrogaat vriendjes die je alleen willen kennen omdat ze wat nodig hebben van je. Ik ben benieuwd welke chatter er nu zo gek is om elke maand 25 euro te doneren aan het zooitje Setfire. Ik was het wel.

Elke keer denk ik, "Zo nu sluit ik Setfire echt af." en toch ben ik bang dat het voorlopig elke keer zal opduiken, gewoon omdat er vast nog meer mensen weggepest gaan worden. Zonde, het had zo mooi kunnen worden. Maar het wordt een semi christelijke Sesamstraat chatbox. Nou ja, die had Nederland nog niet.

Vanmorgen gezellig bloed wezen laten prikken. Olga (de huisarts) dacht zeker dat als ze het hele Zeehos tegelijkertijd zou sturen, we wel groepskorting zouden krijgen, want van bijna elke afdeling zat er wel iemand. Maar ja, met al dat bloed prikken denk ik dat we vanmiddag in de Rozer tomatensoep krijgen. Dat bloed wordt vast ook hergebruikt als ze de waardes eruit gemeten hebben. Paar ballen erin en wat vermicellie en de soep is klaar.

Vandaag nog niet echt plannen wat ik wil gaan doen, dus dat wordt nog een verrassing. Zal wel computer hangen worden.

Fijne dag allemaal en ik zou zeggen, tot laterssssssssss...........

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis