Hallo allemaal, gisteren weer eens iets oerdoms meegemaakt. Ik heb al twee jaar geen nieuw verzekeringsplaatje voor de scootmobiel ontvangen van de Welzorg. Dus ik ben gister maar eens gaan bellen, want volgens sommige verhalen hebben scootmobielen die niet meer nodig. Ik kreeg een, leek wel, oudere dame aan de telefoon, die me meteen terecht wees dat ook scootmobielen, elk jaar verzekert moeten zijn. Oke, prima, maar stuur dan wel elk jaar zo'n plaatje met de bijbehorende papieren. "Mag ik je postcode ?" vraagt ze. Dus ik zeg 2225 MG. Ik hoor dat ze enorm zit te rammen op haar toetsenbord. "Meneer de Bruin, Zeereepstraat.." Ze was op de goed weg. "Ja daar staat dat u een Luna heeft." ik zeg dat klopt. En die heb ik al een paar jaar, dat zag die mevrouw ook. En ze zag ook dat ze die al twee jaar niet meer verzekerd hadden. "Maar.., zegt ze Ik zie ook dat u op 2542 PM een Canta heeft en die is wel al vijf jaar verzekerd, daar sturen we elk jaar een verzekeringsplaatje voor en de verzekeringspapieren." Toen moest ik eerst even heel hard nadenken, 2542 PM, dat 25 kwam uit Den Haag. Dus ik zeg meteen dat ik al vijf jaar in Katwijk woon op het terrein van het Zeehospitium. En dus allang niet meer in Den Haag. En die Canta, zo'n 45km wagentje, die had ik allang niet meer. Nou dan moest het vast verkeerd zijn aangegeven in de computer volgens die mevrouw. Nou dat leek mij ook ja. Wel heel slordig hoor dat als je ik weet niet hoeveel keer zegt dat je in Katwijk woont, ze nog steeds in de computer hebben staan dat je in Den Haag woont.
Maar ze gaat nu alles goed in de computer zetten en me een verzekeringsplaatje, plus papieren toesturen.
Hartstikke fijn, dan ben ik tenminste weer verzekerd met de scootmobiel. En wat vraagt dat rund daarna.. ?? "Wanneer kunnen wij de Canta dan op komen halen als u die toch niet meer in gebruik heeft  ?"
Ik heb haar een fijne dag gewenst en netjes opgehangen.

Gistermiddag kwam de postbode en die had mijn nieuwe modem bij zich. Hartstikke fijn, dan kan ik snoeren gaan kopen en kan AJ hem volgende week aansluiten. Dan doet de pc het hopelijk ook weer beter dan nu en is mijn vaste telefoonlijn ook weer verstaanbaar als ik bel of gebeld wordt. Even afkloppen, maar op een hoop haperingen en pagina's vernieuwen na, loopt de pc weer aardig. Geen idee wat die man van KPN heeft gedaan, maar het werkt weer. Dat is toch altijd beter dan helemaal geen internet. Maar ja, mijn boerderij raakt wel wat achterop zo, dan blijft hij soms hangen of gaat over op dat rondje met dat uitroepteken. Maar dat neem ik allemaal voor lief. (ik ben zo lief)

Nou over lief gesproken, het pakketje met de dvd is aangekomen als cadeautje en dat vond de ontvanger ook hartstikke lief. Dus ik heb weer een hele goede daad gedaan ! (trots kijkende smiley)

Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen, echt plannen heb ik niet. Ik moet alleen niet vergeten de verjaardagskaart van mijn broer op de bus te doen, anders komt ie te laat.

Allemaal een fijne dag en tot sinasssssssssssssssssss !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis