Het is wat, ik denk ik blog er maar een blog achteraan vandaag. Want ik zat op de scootmobiel richting de Rozer en bedacht me opeens dat het natuurlijk geen woensdagmorgen is maar dinsdagmorgen. Maar ja dat komt door al die feest en herdenkingsdagen van de afgelopen tijd. Donderdag is het tenslotte weer zondag omdat het dan Hemelvaartsdag is.

Lekker bij Ada gebruncht (ontbijt en lunch ineen) en toen weer naar het dorp geweest waar ik een paar nieuwe schoenen heb gekocht. Soort All Stars achtige schoenen, in de aanbieding, 12 euro 50 per paar. Die kan je niet laten staan natuurlijk. ik denk dat de echte All Stars 125 euro zijn.
Op de terugweg kwam ik Chantal tegen, de aanstaande vrouw van mijn buurman André. In eerste instantie reed ik haar gewoon voorbij, dus ze riep, terecht, "Wil je me niet kennen ofzo ?" Saampjes zijn we weer richting het Zeehos gegaan.

Erwin Keijzer komt vanmiddag weer langs, dus we gaan vast weer zijn Facebook overhoop halen. Reuze gezellig hoor, maar hij kan ook doodvermoeiend zijn. Maar ja dat zeggen ze van mij ook dus dat scheelt.
Ik mis hier wel de smiley's, beetje jammer, ik plak graag een lachebekkie of tong uitstekend rondje achter elke zin.

Ik hoor sommige lezertjes nu denken, "Ja maar Mario, waar blijft nou al het gemopper, gezeik en gezeur ?" Dat komt heus wel kinders (smiley) Maar ik ben van de week al behoorlijk uit mijn plaat gegaan dus er is al een hoop boosheid weg. Ik moet eerst even nieuwe boosheid kweken. Gelukkig zal dat vast niet lang duren, want op het Zeehos gebeurt genoeg om je aan te ergeren of boos over te maken (knipoog)

Nou oke, dan is dit dus wel een goede blog voor de DINSDAG 7 mei (en niet de woensdagochtend 7 mei) (tongetje)

Hoi he...... laterssssssssssssssss

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis