IKEA en Setfire...

Vandaag ga ik het eens hebben over IKEA en Setfire. Terwijl ik dit zo neer typ denk ik meteen, dat zou ook een leuk Setfire uitje zijn, met z'n allen naar IKEA. Maar goed vrijdag gaan we met een FTP-Horen groepje naar IKEA in Delft. Op mijn verzoek, want in eerste instantie wilde ik gaan  kijken voor een slaapbank. Dan kan moeders zomers komen logeren bij mij, is ze er ook eens uit. Maar achteraf gezien en onszelf kennende zou dat dan misschien 1 keer gebeuren en daarna niet meer. En dan zou het bankje een beetje een sta ik de weg worden. Maar goed ik heb ook een kast die op instorten staat, dus een vervangende kast zou ook wel prettig zijn. Prima, de begeleiding zou het in orde gaan maken dat we naar de IKEA gaan. Ik heb zelf een scootmobiel die mee moet, Femke en Arda zitten in een rolstoel, dus je moet wel aan ruimte in de bus denken. André Neele zou eigenlijk niet mee gaan. Hij had een aantal bezwaren en wilde niet mee. Prima en ook prettig, want André Neele heeft een verschrikkelijk grote rolstoel en is meer een sta in de weg, dan iets prettigs om te vervoeren. Maar niets is zo veranderlijk als de mens, dus nu wilde hij weer wel mee. De begeleiding is gaan passen en meten, met als gevolg dat hij best mee kan, alleen kan mijn scootmobiel dus niet mee. "Dan ga jij maar gewoon in je duwstoel zitten." is het advies. Die kunnen we in de bus wel inklappen. Daar word ik dat zo GRRRR van he. Alles en iedereen moet altijd wijken als André Neele wat wil, bij Jan van Moorsel is dat precies zo. Het lijken wel de koningen van de FTP-Horen. Maar goed ik leg me er maar weer bij neer. Alleen was er 1 probleempje, mijn duwstoel wordt zelden tot nooit gebruikt. Met als gevolg dat het een zeer stoffig ding is en de wielen meer dan zacht zijn. Dus heb ik vanmorgen dat hele pokkestuk naar de Rozer-werkplaats gelopen (wat ik normaal met de scootmobiel zou doen) Om de banden op te laten pompen. Straks alleen kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om een lap langs de rolstoel te laten halen, want daar heb ik ff heel weinig zin in.

Setfire:

Wat wilde ik ook weer over Setfire vertellen ? Oja, ik ben de laatste dagen best met Setfire bezig. Thirsa gaat stoppen als moderator en ik vraag me af wie haar gaat opvolgen. Zelf zou ik graag met alle liefde en plezier van de wereld haar plaats (en mijn eigen plaats weer) willen innemen. Want ik vond het heerlijk om moderator te zijn. Helaas dachten een hoop kleuters daar anders over. En ja ik ben vrijwillig opgestapt, maar meer ook omdat het gemopper en gezeur van een aantal chatters het niet leuk meer maakte om aan te blijven als mod. Maar goed, ik heb het bange vermoeden dat Thirsa's opvolger juist 1 van die kleuters gaat worden. Ik zelf denk aan een Pjotr of Moike. Mocht dat het geval zijn dan stop ik per direct met Setfire en de donatie, al zou 1 van die 2 als mod toch betekenen dat het gauw gedaan is met Setfire. Ik zeg openlijk en eerlijk dat ik sowieso Pjotr helemaal niks vind, maar ik ben niet de enige chatter die uitgekeken is op deze jongen. Dat Eva al moderator is vind ik al 3x niks, omdat mede door Eva ik gestopt ben als moderator. Met haar grote pestbek die ze toen gaf in de chat en nu mag ze het zelf doen. Nou ik vind haar niks als mod, ze is niet eens een hele avond aanwezig. Ik vraag me ook af wat haar goede eigenschappen waren om mod te worden. Of dat ze zichzelf ingekocht heeft.

En ik snap Rommel ook wel, dat hij gedreigd heeft de stekker uit Setfire te trekken. Het is niet leuk dat als je iets opzet, je alleen de fouten maar hoort, maar nooit een compliment krijgt voor het goede wat je doet en gedaan hebt. En dat het soms niet loopt vind ik ook best logisch. We hebben die grote C van Christelijk wel op Setfire geplakt, maar Setfire is niet meer dat christelijke zoals het was op EO Ronduit. De EO draagt in alles wat ze doet het evangelie uit, dus ook op de chat van Ronduit. Daar heeft de EO belang bij, dat is de kracht van de EO. Maar Setfire hoeft dat niet en heeft dat niet. De leden zijn christelijk, maar daar houdt het op. Een goed en diep gesprek over het geloof is zeer zeldzaam. Dieper is meer een herinnering geworden aan het oude Ronduit, dan waar het eigenlijk voor bedoeld is, voor diepere gesprekken, over het geloof.
Setfire heeft geen gezicht. Geen eigen identiteit, ze teert op iets wat was. Eigenlijk zouden we met z'n allen, maar vooral Rommel, moeten kijken wat we nou van en met Setfire willen.

Soms zou ik best de hele handel over willen nemen. Gaat het forum en Dieper naar AJ, die het voor zijn Koorenhuis en kunst houdt en dan blijft de Lounge voor mij en Setfire als 1 grote babbelbox. Gewoon bijna hetzelfde zoals het nu is. Bijna hetzelfde, met natuurlijk 1 groot verschil. Kapitein M. Oppermoderator aan het roer !! Ik zie het helemaal voor me.

Tot zover weer..... latersssssssssssss...

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis