Jaaaaaaaaaaaaa hoor !!! Daar is hij weer hoor !! Met de dagelijkse beslommeringen over het wel en wee van Mario de Bruin. (showballet smiley's) Ik hoor van verschillende kanten dat mijn blogs toch best gelezen worden en dat is natuurlijk heel fijn. Een ander koopt een dagboek met een slotje en in deze digitale dagboek mag iedereen gewoon meelezen.

Op dit moment zit ik te wachten op een telefoontje en/of mailtje van Iris (afdelingshoofd FTP-Horen). Morgen hebben wij, de FTP-Horen bewoners, met haar en Herma (psychologe) en gesprek over het "zelfstandig zijn beleid". Maar de locatie waar dit gesprek kan plaatsvinden is nog altijd niet bekend. Je zal zien dat horen we morgen pas als we met z'n allen staan te bedenken waar het is. (moeilijk kijkende smiley) Ik heb al twee dingen waarom ik weinig van dit gesprek verwacht. Ten eerste omdat een grote oorzaak weg is, want Jan van Moorsel zit Goddank in Deurne. En ten tweede omdat dit zogenaamde "zelfstandig zijn" gedoe in Den Haag verzonnen wordt door de sukkeltjes Mark Rutte en Diederik Samson (zonder Gertje) Maar goed wie weet kunnen we het gedram, want zo voelt dit beleid, wel in goede banen leiden. Want we worden best als een stel onvolwassen kleuters behandeld.

Het nieuwe Zeehosplein is nog steeds een zooitje. Weggetjes worden afgesloten, dan weer geopend om vervolgens weer gesloten te worden. (smiley die in de war is) Grote graafmachines rijden af en aan, mensen staan te scheppen en draden van grote katrollen af te rollen. Het zijn net de Doeners uit de Freggelgrot (Freggelachtige smiley)

Gisteravond stond ik af te wassen, een werkje waar ik een schijthekel aan heb. En zoveel was het niet eens, één klein mes, een vleesmes en een snijplank en twee bekers. Maar toch ik vind afwassen een vervelend werkje. Maar tijdens de afwas vond ik iets behoorlijk stinken. De lucht kwam van een soort schuursponsje, zo'n Brilo pannenspons. Dus die netjes in de afvalbak gekiept. Maar ook die bak rook niet erg  prettig. Toch komt er regelmatig een schone zak in, wordt hij regelmatig schoon gesopt, hij rook vies. Dus vanmiddag maar een nieuwe afvalbak gekocht. Alleen één tip voor als je afvalbakken gaat kopen. Meet eerst je oude afvalbak op zodat je weet welke maat er onder je aanrecht past. Ik geef die tip voor mensen die ooit een nieuwe afvalbak willen aanschaffen, want zelf heb ik dus niks gedaan met die tip. Gevolg.. ??  Ik heb een te hoge afvalbak gekocht. (smiley die een andere smiley uitlacht) Ik kan er zelf wel om lachen eigenlijk, ook omdat die hogere bak flink afgeprijsd was en eigenlijk goedkoper was dan de maat die ik eigenlijk moest hebben. (van het lachen bescheurende smiley) Ik zie nu eigenlijk dat ik eigenlijk het woord eigenlijk wel erg veel gebruik eigenlijk. (bulderende smiley)

Vandaag willen Keijzertje en Femke ook graag even gebruik maken van mijn pc. Dus offer ik me maar weer zo lief op. Bij Erwin Keijzer is het zo dat hij zit erbij en citeert en ik zit achter de pc en typ. Femke heeft tijdelijk geen computer en wil ff kijken op haar rekening. Ik heb wel gewaarschuwd dat ik niet weet hoe veilig mijn pc is, maar ze wil toch ff kijken, dat mag.

Nou tot morgen maar weer, dan zal ik vertellen hoe de grote vergadering is gegaan. Dat wordt een late blog dus. Voor straks fijne middag, eet smakelijk, fijne avond en slaap lekker (smiley met een wekker)
Hastalapasta, dikke doei en tot colaaaaaaaaaaaa !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis