Hallo allemaal weer. Het weekend was een beetje een lui en hangerig weekend. Zaterdag een ouwerwetse pyjamadag gehouden. Veel spelletjes op de pc zitten doen en met van alles zitten klooien. Dus over de zaterdag heb ik eigenlijk weinig tot niks te vertellen.

Zondag was het schitterend mooi weer, de zomer leek wel in het land. Beetje frisse wind nog, maar het zag er stralend uit. Femke was komen brunchen, ze had nu zelf broodjes bij haar, ja ja, heerlijke kaasbroodjes. Ik had een lekkere salade gemaakt dus dat was genieten. We hadden allerlei plannen saampjes, maar we waren eigenlijk te lui dat we uit onze ogen keken. Dus hebben we een lekkere luie zondag gehouden. 's Middags bij Truus in de Rozer wezen eten. Jongens wat is het altijd druk op zondag, Ada, Truus en Ton lopen elke zondag weer in hun eentje, de benen uit hun lijf van bestellingen, bakken en serveren. In de nieuwe Rozer zouden ze op zondag best een helpende hand erbij kunnen gebruiken hoor. Er was gisteren een verjaardag, de Zeehond kwam weer eten, de ouders van Aniek waren er weer en voor je het weet zit de Rozer vol. En het leuke is, alle bewoners willen aan het veel te kleine barretje zitten, dus het is duwen en douwen. En elke keer denk ik dan "Waarom ging ik ook weer op zondag eten in de Rozer ?" Want als het zo druk is, dan is het ook niet echt gezellig meer.

Zondagavond nog op de chat geweest. Ik heb, privé, met Rommel gesproken, om het een en ander uit te praten, mijn excuus aan te bieden en het was een zeer goed gesprek. We zijn hard, maar wel eerlijk tegen elkaar geweest en we zijn tot de conclusie gekomen dat het echt beter is dat ik stop met Setfire. We gaan als vrienden uit elkaar. Mijn account wordt ongedaan gemaakt, op mijn verzoek. Dus nu is het echt officieel voorbij. Alleen is nu alles uitgesproken en niet in boosheid en koppigheid gestopt. En dat is eigenlijk toch wel heel prettig.
Rommel weet dat dit in mijn blog komt te staan, daar hebben we het ook over gehad.

De mensen die wegbleven op de chat, omdat ik niet meer kwam, moeten zelf bedenken wat ze willen op de chat. Ik ga de keus niet voor jullie maken of jullie erbij helpen door te vertellen wat er precies besproken is. Voel je je prettig op de chat, dan moet je blijven, heb je er andere ideeën over, ga dan bij jezelf te rade en kijk wat je met de chat wilt. Als je weg blijft, doe dat dan niet omdat ik niet meer kom, maar om een reden waar jij achter staat. En laten we hierbij ook meteen afspreken dat als jullie op de chat blijven, we niet steeds gaan bepraten wat daar gebeurt. Voor mij is de chat nu voorbij, het is goed zo op deze manier, dus ik wil de chat nu echt afsluiten.

En deze blog ook voor vandaag.. dus dikke doeiii en tot laterssssss..........

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis