Hallo allemaal, vandaag nog een stukje frustratie en helaas, het is weer Setfire. Is het een christelijke gewoonte om afspraken niet na te komen of doen alleen schijnheilige christenen zo ?

Ik citeer even een stukje uit een eerdere blog over Setfire;

"Zondagavond nog op de chat geweest. Ik heb, privé, met Rommel gesproken, om het een en ander uit te praten, mijn excuus aan te bieden en het was een zeer goed gesprek. We zijn hard, maar wel eerlijk tegen elkaar geweest en we zijn tot de conclusie gekomen dat het echt beter is dat ik stop met Setfire. We gaan als vrienden uit elkaar. Mijn account wordt ongedaan gemaakt, op mijn verzoek"

De link van die blog heb ik naar meneertje Rotzooi gestuurd om te laten zien dat ik alles netjes heb geblogd, precies zoals we hebben afgesproken. En wat ontdekte ik vanmorgen tot mijn verbazing, toen ik eens lekker wraak wilde nemen op Setfire. Omdat vergeven en vergeten meer spanningen opleveren dan rust. Mijn account bestaat nog !! Ik kan overal nog in en op, op het forum en in de chat. Dat hadden we toch niet afgesproken ?? Ik krijg nu echt de neiging in te loggen en er een partij te gaan zitten vloeken zeg. (smiley die de Bijbel verscheurt) Voel me net zo'n klein kind, papa Rotzooi dirigeert en ik moet zijn hielen likken, nou dat dacht ik dus van niet. Wat mij betreft kunnen Tante Zeug, Big Mac Bi(seksueel), Teringsmoel, Hjomo en Meneertje Rotzooi en nog wat andere chatters doodvallen !!

Ik ben te oud dit, de chat is lekker rustig zonder mij, je vindt het kleuters omdat je ouder bent. Allemaal uitspraken tijdens het gesprek van meneertje Rotzooi naar mij toe. Een bejaardenchat maakt ie niet, dat is zijn doelgroep niet, dat oudjes afvloeien is de natuurlijke gang van zaken  op een jongerenchat, allemaal schijnheilig christengeleuter. Hij is zelf ook bijna dertig, zijn jeugd is ook allang voorbij en hij hoort ook al bijna tot de jongbejaarden.
Echt ik vind het doodzonde van het geld wat ik in die site heb gestoken. Zou het bijna terug eisen.

Wat ik voor wraak wilde nemen ? Ik wilde kijken of er op het forum leuke uitspraken stonden die ik zou kunnen kopieren en dan zou kunnen gebruiken op een atheïstenforum ofzo om zo negatieve reclame voor Setfire te maken. (duivelse smiley) Maar nu mijn account het nog doet, is het leuker om af en toe eens lekker te gaan zitten zieken daar. Hjomo treiteren enzo (smiley met brandende fakkel en hooivork)

Maar goed meneertje Rotzooi zou de blogs in de gaten houden zei hij (vast ook een afspraak waar hij zich niet aanhoudt) dus ik denk dat er snel een permanente ban opgelegd wordt. (eindelijk zoals afgesproken)

Deze blog voelt al beter en prettiger dan negatief reclame maken bij atheïstjes (smiley die lacht van genoegdoening) Dus als de ban er hopelijk snel is, dan kan misschien toch het vergeten en vergeven gaan beginnen.

Hastalapasta, doei allemaal en tot de volgende keer (smiley)

Mijn

Reacties

  1. Ik erger me toch erg aan t zinnetje 'Hij is zelf ook bijna dertig, zijn jeugd is ook allang voorbij en hij hoort ook al bijna tot de jongbejaarden' Jongbejaard?? zo voel ik me heus niet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, maar bij meneer Rotzooi gaat dat harder dan bij echte mannen zoals jij (smiley)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis