In mijn hoofd heb ik vannacht al een aantal bloggen geschreven, maar geen idee nu wat ik eens van me af zal schrijven. Ik was begonnen met een blog over de Rozer, maar dat werd te persoonlijk en mijn persoonlijke voorkeuren zouden wel eens "ruzie" onder de lezers kunnen veroorzaken. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling, vandaar dat ik nu voor de derde keer opnieuw begin met een blog. (smiley) Toch wil ik wel een aantal vragen over de Rozer stellen.

Want wie heeft in vredesnaam die bouillon verzonnen ?? Ik kom voor soep tussen de middag hoor, niet voor een bak water met een smaakje. Ik vind die bouillon ook geen euro waard, ik heb er niet eens twintig eurocent voor over. Dus als daar iemand eens antwoord op zou kunnen geven (en ja ik weet dat ook de hogeren van het Zeehos mijn blogs lezen) Ik zie eigenlijk nooit iemand die bouillon nemen, (ja als sommige personeelsleden van de Rozer er groente indoen, dan wel) zelfs de mensen van hogerhand niet, al zouden die het, volgens zeggen, wel verzonnen hebben.
Dus laten we die bouillon gewoon weer van de kaart schrappen en weer normaal overgaan op een uitheemse soep tegenover een gangbare soep, dan is er voor elk wat wils.

Dit is toch eigenlijk wel het enige puntje van kritiek wat me echt dwars zit over de Rozer, die bouillon.

Wat me ook dwars zit is het enorme gel** gekonkel over de Rozerkliek. De Rozerkliek bestond al voor ik op het Zeehos kwam wonen, maar inmiddels maak ik ook deel uit van de beruchte Rozerkliek. Je moet het zien als een soort bende die de Rozer terroriseert. Die bepaalt wie er wel en niet in de Rozer mogen komen. Wie er wel en niet aardig mogen worden gevonden. De dagelijks groep hanggehandicapten, die elke dag weer aan de bar hangen en de dienst uitmaken in de Rozer. (smiley die bendeleider is)

De naam Rozerkliek is waarschijnlijk verzonnen door "De Burgemeester" van het Zeehos, meneer Wiegman.
Die schijnt in het begin van het bestaan van de Rozer een hoop bewoners te hebben opgejut om niet naar de Rozer te gaan, omdat daar andere bewoners zouden zitten die zich boven de andere bewoners verheven voelen.
Als ik dit gel** op mezelf zou betrekken dan voel ik me alles behalve verheven boven de andere bewoners, want waren er maar meer bewoners die met alle niveau rangen en standen op het Zeehos zouden praten. Maar goed wij (de clan en ik) voelen ons dus verheven boven de anderen. (gemeen lachende smiley)

Helaas heeft ook het personeel van een aantal afdelingen de mening overgenomen, dat de bendeleden van de Rozerkliek, niet bevorderlijk is voor de andere niveau rangen en standen van het Zeehos. En die raden cliƫnten dan ook aan om de Rozer te mijden. Met als gevolg dat het (vooral door de weeks) erg stil is in de Rozer (op de Rozerkliek na, van ongeveer vijf a zes leden)

Hogerhand, in elk geval Hoofd Facilitair, heeft enorme toekomst dromen over de nieuwe Rozer die rond september geopend zal worden. Er moeten en zullen meer mensen komen naar de Rozer, meer cliƫnten ook. Maar hoe willen ze dat gaan doen als er al meer dan vijf jaar de schrikverhalen rondgaan over het terrein over de Rozerkliek ?? En wordt het zoveel gezelliger als er straks ook mensen van buitenaf bij moeten komen ? En nog meer verenigingen. (somber kijkende smiley) We zijn dat censuur koor op de donderdagavond al meer dan zat, met hun eeuwige monotone liedjes. Als we dan toch een Rozerkliek hebben en toch een Rozerkliek zijn, laten we dan als Rozerkliek besluiten dat en de bouillon en het zangkoor in de nieuwe en oude Rozer verboden worden !!

Fijne dag nog allemaal (smiley) Latersssssssssss......

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis