Jaaaaaaaaaaaaa !!! Hij is aangesloten, de kabels zijn vervangen, mijn nieuwe modem is nu aan het werk. Maar, toen las ik pas echt de brief van KPN (smiley) vanaf dertien juni gaat het snellere internet pas werken in deze regio. Nou ja, dan is in elk geval die laatste dagen voor het zover is, alles wel netjes en nieuw aangesloten, anders hebben we dat gehannes (want het was me een gehannes) na de dertiende weer.
Albert-Jan is gelukkig een stuk geduldiger dan ik, al werd hij zo nu en dan best kriegel van me (smiley) Hij vergeleek ons al als een echtpaar uit het programma, "De slechtste echtgenoot van Nederland".  En dat terwijl we niet eens getrouwd zijn. We hebben niet eens verkering met elkaar en hij moet als rasechte hetero er niet aan denken om wat met me te beginnen. Maar we leken wel twee echtgenoten. (smiley die er niks van begrijpt) (smiley die de kluts kwijt is)

En we hebben samen mijn vakantiegeld opgemaakt. Ik heb een tablet besteld, nou ja, AJ heeft hem uitgezocht, met beschermhoes en ik heb de overschrijfkaart uitgeschreven, die AJ (laten we hopen dat hij het niet vergeten is) meteen op de post heeft gedaan. (smiley met postbode pet en tas) Ik wilde eigenlijk geen tablet, want moeders had het ook al een paar keer voorgesteld. Maar als ik bij haar ben dan begint die DS vreselijk te irriteren, ik speel er maar twee spelletjes op, de rest is niet zo leuk meer. Het beeld is best priegel en ik mis best het leeswerk en de spelletjes die Facebook biedt. Dus de optie tablet kwam toch steeds meer terug in mijn gedachten. Dus heb ik al een keer aan Sander (een medebewoner) gevraagd wat voor eentje ik dan zou moeten nemen. Hij heeft handige tips gegeven, maar vanmorgen was AJ er toch, dus die heeft geheel volgens zijn ideeën opgezocht wat het beste bij mij past en we hebben het heel blij meteen besteld. Maar wat ongelofelijk jammer dan je (desnoods vooraf) geen tablet's mag bestellen bij bol.com met betaling per acceptgirokaart. Ik bankier namelijk niet via mijn pc. Volgens AJ is mijn beveiliging er veilig genoeg voor, maar ik vind persoonlijk, dat de ING beter zelf de fouten kan maken, dan dat ze tegen mij zeggen dat ik verkeerde cijfers heb ingetoetst. Ik vertrouw mezelf niet met internet bankieren. Ik ben van mezelf al een doemdenkende klungel die zich rustig zes keer aan dezelfde steen stoot, dus ik waag me niet aan cijfertjes typen om geld over te maken (bankierende smiley) (smiley met calculator en enorme rol papier over zijn hoofd)

Vanmiddag toen AJ weg was, naar de Rozer gegaan. Ada had heerlijk bami gemaakt, nou om je vingers bij op te vreten. (smullende smiley) Verder weer gek gedaan met Keijzer, dus het was weer een heerlijke middag.

Gisterochtend was het draaiboek weer van slag, wordt een mens ook kriegel van. Hadden ze me weer vergeten voor het douchen. Dus heb ik om half één gebeld en heel lief gevraagd dat als ze weer een draaiboek gaan maken, of ik er dan ook in mag staan. Nou ja, na duizend maal excuses, hopen ze dat het volgende week wel goed gaat. We wachten maar weer geduldig af.
Maar gister was het toch een prut dag, had weer last van mijn buik. In de Rozer ook een ongelukje (beroerd kijkende smiley) dus moest ik ff naar huis om het een en ander te verschonen (vies kijkende smiley) Echt af en toe is een handicap een verschrikkelijk iets wat je liever kwijt dan rijk bent. Maar over  het algemeen is er best aardig mee te leven (je moet wel vrijwillig verplicht) (enigszins blij kijkende smiley)
Zo dat was ff een klaag momentje.

Nu het afsluitgebeuren, hoe zal ik dat vandaag eens doen ? Nou ja, fijne avond (de rest van de dag is al om) voor straks lekker slapen en aju paraplu tot in de pruimentijd weer (vette knipoog gevende smiley)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis