Goeieavond allemaal, ik heb vandaag het dorp weer genoeg gezien (smiley) Vanmiddag ging ik eventjes naar het dorp om een maaltijd bij de Hoogvliet te halen. Bij de Blokker bedacht ik me dat schuursponsjes nooit weg zijn, zeker niet voor zestig eurocent. En ik wilde ook wel even kijken voor een mixer/blender omdat mijn oude kapot is en voor twee diepe borden, omdat ik er nog maar eentje heb, want de ander had ik in een boze bui op de grond gegooid. Maar de prijsklasse voor de mixer/blender viel me tegen en de borden waren voor mijn smaak te ouderwets. Dus ik had alleen schuursponsjes. Toen ik buiten kwam ging mijn mobiel, het was Femke met de vraag of er nog interessante dingen bij de Blokker te vinden waren.
Ze stond met de taxibus bij de Hoogvliet en werd daar afgezet. Ze moest ook eten hebben voor de avond, dus zijn we dat eerst binnen in de Hoogvliet gaan halen. Lekker allebei een maaltijdsalade, zij met zalm en ik met rivierkreeftjes. (we hebben er vanavond in de Rozer van zitten smullen, echt een aanrader die maaltijdsalade's) Na de Hoogvliet moest Femke eerst even langs Pursem en dan nog even naar de Blokker, voor een kaasschaaf en lampjes voor in haar schemerlampen. Daarna hebben we bij Vermanen gezeten, even wat gedronken en gegeten, heerlijk hoor. (genietende smiley)
Daarna moest ze nog zoveel kledingwinkeltjes langs en bij de kapper wezen, dat ik haar lekker haar gang heb laten gaan en zelf naar huis ben gegaan. (smiley)

En vanavond zijn we saampjes weer naar het dorp geweest, alleen was Carla er nu ook bij. Ik werd uitgenodigd of ik ook nog even wilde luchten en zin had om mee te gaan. Nou gezellig toch. Alleen was ik vergeten dat Carla net als Femke ook graag bij truitjes, broekjes en rokjes kijkt, (smiley) dus heb ik braaf bij wat winkeltjes staan wachten (smiley verkleed als hondje)

Zo een dagje ff wat anders is ook heerlijk eens tussen door, het breekt ook eens de sleur. Het enige jammere is, is dat het zelfs op zevenentwintig juni nog steeds geen zomer is en er best een koude wind waait. Dik triest deze zomer, zouden die Weergoden ons ooit nog goed gezind zijn dit jaar ??
We wachten het maar af, meer kunnen we toch niet. (wachtende smiley)

Kort blogje vandaag, maar ik weet ff niks meer. Dus ik wens jullie alvast een fijne nacht (handjes boven de dekens houden) Slaap lekker en tot de volgende keer..... doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis