Hallo dames en heren, jongens en meisjes, iedereen, de rest en het restafval. (smiley) Daar ben ik weer met de dagelijkse beslommeringen van mijzelf. Hoe is mijn bui vandaag ? Die is ietsjes beterder, maar op bepaalde fronten heb ik nog steeds een teringbui. Dat komt ook door een reactie van iemand om het vertrek op Setfire. Maar goed daar ga ik het niet over hebben, dat boek is dicht, slot erop, steen eromheen en dertig meter onderwater dat onderwerp, plus enkele mensen van die chat die ik echt totaal niet mocht.

Gisteren hebben we lekker kippensoep gegeten met Ada, was weer heerlijk, alleen moet ik een nog grotere pan aanschaffen. Want voor vier mensen twee kommetjes per persoon was erg weinig. (uitgehongerde smiley) Nog ff en dan kook ik echt voor het hele Zeehos (smiley met koksmuts)
Vandaag dan toch maar een keertje die twintig meter lange snoer aanschaffen voor tussen mijn nieuwe modem en de telefoonaansluiting in de woonkamer. Want je zal zien, van uitstel komt alleen maar afstel. Met als gevolg dat we zondag zonder kabel zitten. (wanhopig kijkende smiley) Gisteren kon ik niet omdat ik ook een afspraak tussendoor had met de huisarts. Ik heb last van een vermoeide lies. Maar iets ernstigs is het gelukkig niet. ze kon de breuk opening heel mooi voelen, er zit ook niets geks in de zak. D'r zitten wat pukkels op de zak maar daar hebben we zalf voor. Het is gewoon de vermoeidheid van de zak van het hangen, van het enorme gewicht. En dan gaan er spieren trekken en irriteren en vermoeid worden. Heel logisch allemaal.

Moeders moet vandaag naar de dokter. Eerst moet ze een foto laten maken van d'r enkel. Ze wordt helemaal gek van de pijn in haar voet/been. Ze heeft er al steunzolen voor, die helpen niet, tabletten helpen niet en wat het is dat mag Joost weten. En het nare van alles is, de dokters kunnen niks vinden, moeders vergaat van de pijn en volgens de buren heeft ze gewoon aanstelleritus. Maar hopelijk krijgt ze vandaag een dokter die wel iets zinnigs weet te zeggen. Duimen maar met z'n allen (duim zuigende smiley)

Het weer lijkt weer prima, gisteren was het weer pet, vandaag lijkt het weer strandweer. Geen idee hoe hard de wind waait, want ja bij de kust is er altijd wel wind. (moeilijk kijkende smiley) Ben benieuwd wanneer dat vele water uit midden Europa, Nederland komt binnenstromen en hoe droog Itteren en Venlo het houden. (verzuipende Limburgse smiley) Want er is een slokje water gevallen daar in Duitsland enzo. (smiley met paraplu en kaplaarzen)

Zo meteen brunchen bij Ada, ik geloof dat ze eieren gaat bakken. (dat is fijn he Truus dat jij niet hoeft te werken nu) Ik zie Truus gelukkig pas over een hele tijd, maar ik denk dat ik met deze uitspraak een draai om me oren verdient heb bij haar. (ei bakkende smiley)

Voor ik nog baldadiger ga worden sluit ik maar af. Hele fijne dag allemaal en tot de volgende keerrrrrrrrrrr !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis