Goeiemiddag iedereen (smiley) Buiten schijnt de zon en in die zon is het heerlijk warm. Buiten die zon om waait er een zeer koude wind (somber kijkende smiley)

Het is druk aan de boulevard. Vandaag is de Kuiken- en Kippenloop. Zo'n loopfestijn voor één of ander goede doel. Dus er staan kraampjes op de boulevard, er is muziek en het is druk, pfff, wat een hoop mensen zeg. Het is kruip door, sluip door rijden met de scootmobiel. Optrekken, remmen en weer optrekken, voelde me net zo'n HTM bus die van halte naar halte rijdt en steeds weer een stoplicht  tegenkomt. (smiley in een bus) O nee, de HTM rijdt niet in Katwijk, Ariva bus ofzoiets dan.
In het dorp zelf zijn ze bezig met de valken, van die roofvogels, om de meeuwen weg te jagen. Die meeuwen vallen iedereen aan die met wat lekkers in hun handen lopen. Mooie vogels die valken, ze vinden het geloof ik best leuk zo in Katwijk, want echt snel en graag terug naar hun verzorgers gaan ze niet. Ze vliegen van lantarenpaal naar lantarenpaal en van boom naar boom. (smiley) En die meeuwen maar krijsen en vluchten.
Net goed voor die krengen, mij hebben ze ook al een keer aangevlogen toen ik met een broodje zat. En toen ging die meeuw, nadat ie mijn broodje had opgevreten, naast mijn scootmobiel zitten, zo van "Heb je nog meer ?" En toen heb ik hem de censuur gescholden joh, en gezegd dat als hij ooit voor mijn scootmobiel staat, ik gewoon over hem heen rijd !! Dat zal hem leren !!

Gisteravond heb ik het zo naar mijn zin gehad joh, bij het bloemschikken. Wim was een zeer goede leraar, alleen luisterde er nog maar weinig mensen naar hem, bij het derde bloemetje, omdat iedereen al naar zijn/ haar hartelust aan het bloemsteken was. (bloemstuk makende smiley) We hadden allemaal een klomp gekregen met daarin oase en heel veel verschillende bloemen. Petra van de winkel, Elisabeth, Liesje van de schoonmaak en het meisje van ontspanning en creativiteit (geen idee hoe ze heet) waren er om te helpen. Ada was de barvrouw, maar heeft ook goed geholpen. Het was heel gezellig en we hebben heel veel gelachen. Ik geniet van die vrijdagavonden, vind het echt een avondje uit. Volgende maand hebben we een BBQ, heb er nu al zin in. (smiley met een steak)

Kort blogje vandaag. Ik wens iedereen een hele fijne zonnige dag verder en ik zou zeggen, tot de volgende keer, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... !!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis