Hallo allemaal, zo gisteravond het advies van Erick opgevolgd (smiley) heb eens lekker voor mezelf gekookt. Dat doe ik ook te weinig eigenlijk. Meestal is het toch ook voor anderen, dat is wel gezellig, maar voor mezelf koken heeft toch een stukje van zelf verwennerij (smiley) Ik heb een woksoep, soort Chinese soep met vleesreepjes en champignons en bospaddenstoelen gemaakt. Heerlijk !! (smiley met koksmuts) Ohoh, lekker slim, wil ik op dat abc-spellingscontrole ding drukken, druk ik alvast op publiceren. Nou ja jammer dan.

Gisteravond na het eten naar de Rozer gegaan. Was er gezellig, alleen ben ik wel wat teleurgesteld in Ton. Van de meiden, Ada, Truus of Annet, zou ik het wel verwachten, maar dat Ton de X-Factor wou kijken, dat is toch echt sneu. (smiley die andere smiley uitlacht) Wat een ergerlijk programma is het ook dat hele X-Factor. We hadden het vaak op Setfire over het genezen van homoseksualiteit. Nou ik kan je vertellen, alleen al van het naar de X-Factor kijken kan je als homoseksueel genezen hoor. Wat een nichten doen daar aan mee zeg, als keurige homo wil je dan meteen hetero worden uit angst dat je ooit zo'n nicht in het echt tegenkomt (smiley die er geschrokken uitziet)

Ik heb samen met Ivo flink wat commentaar zitten geven op de kandidaten, maar vooral op die nare knuffel allochtoon Ali B. Kunnen we daar niet voortaan "neer knuppel allochtoon" van maken ? Vreselijk, alleen die kop al met dat vieze lange haar en dat accent. Brrr... dat is ook een goede reden om geen T-Mobile abonnement te nemen. Voor je het weet belt die engerd je.
Ik beschrijf en omschrijf het hier nog netjes, de woorden die we echt uitspraken zal ik niet opschrijven, want ik geef toe dat ik behoorlijk kan discrimineren.

Het was ondanks die allochtoon een heel gezellige avond. Ik heb Ivo weer netjes thuis gebracht en er is weer netjes niks gebeurd (helaas) (teleurgestelde smiley) Later heb ik hem via Skype nog geholpen met Blogger, zodat hij zelf ook kan gaan bloggen. (smiley met papier en ganzenveer) Krijgen we nog meer onzin te lezen (lezende smiley)

En gelezen wordt er, elke dag staat er keurig achter elke blog hoe vaak die bekeken is. Die van Setfire, waarin ik zei dat Eva een grote smoel had, die is het beste bekeken, door 65 personen. Maar van de week was er eentje die haalde 55 keer bekeken te zijn. Ik heb echt fans. En ik ben erg blij et al die lezers. Want stiekem blogt elke blogger toch in de hoop dat zijn/haar blog het best gelezen en besproken wordt.
Wie weet word ik wel ontdekt door een week of maandblad die me als columnist wil hebben ofzo. Mag ik betaald mopperen op van alles en nog niks. Het lijkt me heerlijk.

Straks de Rozer maar weer onveilig maken. Fijne dag allemaal en tot de volgende keer, latersssssss...

Reacties

  1. Was het nou ook 'magisch' dan? ;)
    En ehm hee. Je blog wordt me een beetje te positief hoor. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Magie zit juist in het tijd voor mezelf nemen (smiley)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis