Van het padje af.

Hallo allemaal, ik ben een beetje van het padje af. De reden waarom kan ik niet vertellen dat is veel te gevaarlijk. In mijn hoofd rinkelen ook alle alarm bellen, van "Pasop, kijk uit en doe dat maar niet !!" Terwijl de andere gevoelens hele andere dingen zeggen en denken en doen.

Vannacht kon ik al niet slapen, maar gelukkig kon mijn buurvrouw dat ook niet. Die was druk aan het posten op Facebook. Dus via "Watt's Up Doc ?" liggen kletsen saampjes. Ondertussen Rudolph kijken, hij ging een perentaart in elkaar flansen. Vermoeiende man die Rudolph, dus het slapen ging dankzij hem een stuk makkelijker.

Ben heel erg bezig geweest in allerlei dromen, heb op plekken gezeten waar ik lang niet meer geweest ben. Ik heb me gek geschommeld in de "Halve Maen" in de Efteling en in "Pirates" in Drievliet. Hartstikke gaaf. Nu draai ik muziek, natuurlijk weer BZN, dat hoort bij gekke buien, maar ook oude liedjes van vroegertijd. Kan er niet eentje opnoemen, want ook dat is zeer gevaarlijk.

Ik geloof dat het wee net zo irritant is als alle drukte in mijn hoofd.
Mijn broer heeft trouwens op Facebook een hele interessante vraag gesteld en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie daarop zouden antwoorden. de vraag;

"Waarom denk je dat mannen meer oorsmeer aanmaken........."

Zou er haast een prijsvraag van maken. Ik ben eigenlijk heel vervelend vandaag. Niet tegen anderen hoor, meer tegen en met mezelf. Er hangt vast iets in de lucht, zo'n dag met een sterretje, ken je dat. Of het komt omdat het lente is en dat de hormoontjes opspelen. Hoewel ik ben al vijfenveertig, ik zal nu toch wel eens een keer in die penispauze zitten ?

Ik ga maar stoppen met deze flut blog van vandaag, morgen hopelijk weer een serieuzere. (of niet)

Tot lattersssss en............. succes bij het bedenken van een leuk antwoord.

"Waarom denk je dat mannen meer oorsmeer aanmaken....."

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis