Het is ook nooit goed ook !!

Wat je ook doet, doe je, maar één ding is zeker, het is nooit goed !!

Ga ik vol goede moed elke dag bloggen schrijven, houd ik ze netjes zonder gezemel over het Zeehos, want dat vindt hogerhand niet zo prettig, gaan mensen weer klagen dat mijn blogs zo EO-softie zijn. Zo liefjes en rooskleurig.
De reden dat ik geen zeikblogs schrijf over het Zeehos, is omdat je tegenwoordig zo'n raar antwoord krijgt als "Je hoeft hier niet te wonen hoor, er zijn zat andere tehuizen, ga je daar toch wonen." Dan ben je toch uitgeluld ?? Ik wel, dan hoeft het eigenlijk al niet eens meer, dan heb ik het idee dat ik net zo goed tegen een muur kan lullen, die doet er ook niks mee. En klachten indienen doe ik ook niet meer, want elke klacht wordt een werkgroep en als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel werkgroepen.
Dus sorry dan blijven de blogs maar EO-softie, rooskleurig en liefjes. Dan ben ik maar braaf.

Maar mensen kennen geen brave Mario, dat blijkt dan wel weer. Ik heb een verschrikkelijke reputatie opgebouwd. En ook dat vond men niet goed. Ik was de verschrikking van de Rozer, menig plantje of bloemetje heeft door mijn toedoen het leven gelaten. Dat was ook niet goed. Maar nu ik de planten geen thee meer geef of cola, zout, peper en mag het iets meer zijn, is het ook niet goed. Wat o, o, o, wat is Mario toch een slijmbal geworden.

Als ik mensen de huid vol scheld, dan is het niet goed en zet ik ze op negeer dan is het ook weer niet goed. Soms vraag ik me af of de mensen zelf wel weten wat ze van me willen. De ene wil dat ik mezelf ben, trots op mijn lichaam en mijn bult gewoon toon aan de wereld. De ander klacht dat ie mijn bult ziet en zegt dat ik mijn shirt goed moet doen. Het is ook nooit goed ook !!

Dan kies ik blij voor mezelf, ook weer niet goed, maar als ik mijn benen uit mijn lijf loop voor anderen is dat ook weer niet goed. Als ik zeg dat ik geen energie heb om wat te gaan doen is dat niet goed, maar als ik dan wat doe moet ik gauw gaan zitten van iedereen, want iets doen is niet goed voor me. (ik zou nu zo'n tureluurs smiley willen hebben, die past hier wel)

Tureluurs, stom woord eigenlijk en het zal wel weer niet goed zijn. (tong uitstekende smiley) Misschien moet ik dan maar eens gaan zoeken naar een "Mario nieuwe steil." soort combi met van alles wat. Al heb ik een vermoeden dat dat ook niet goed zal zijn. Want wat je ook doet, het is toch nooit goed !!

Volgende keer weer meer geneuzel...... Laterssssssss !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis