Love Letters

Love Letters is weer op NPO Best. Heerlijk, lekker mee zwijmelen bij de aanzoeken. De bruidegoms in spé keuren en bij sommige bedenken dat het toch wel zonde is dat zo'n gozer het huwelijksbootje in stapt en niet liever naast mij wil kruipen (smiley) Meezingen met het koor als de bruid en bruidegom richting het altaar lopen. De jurk bewonderen. Heerlijk !!

Eigenlijk wil ik ook wel trouwen. Maar ja, voor trouwen heb je een vrouw nodig. Althans dat vind ik zelf. Ik heb het niet zo op het homohuwelijk. Misschien omdat ik ervaren heb dat homo mannen, terwijl ze met de ene man bezig zijn, ze de andere man al met hun ogen uitkleden. Dus dat "ik houd van jou en ik blijf je trouw" komt voor mijn gevoel bij twee mannen echt niet voor. En of ik nou wel geloof of niet, trouwen hoor je in de kerk. Alleen in het gemeentehuis kan ook, niks mis mee en ook dat gaat goed (smiley) mijn broer en schoonzus houden het ook al vijftien jaar vol. Maar persoonlijk zou ik als ik zou trouwen het in de kerk willen doen. Ik zou toch ook Gods zegen willen hebben.
(als ik dan toch op het heteropaadje zit wil ik ook alles erop en eraan)

Maar als ik zou trouwen, dan moet ik in een pak. (moeilijk kijkende smiley) Voor mijn gevoel zie ik er, wat ik ook aantrek, altijd uit als een hobbezak. Dus ik ben benieuwd hoe dat dan met een pak zou zijn. Helemaal nu tegenwoordig met al die hobbels en bobbels aan mijn lichaam. (smiley)
Maar goed, bij een bruiloft draait het gelukkig niet om de bruidegom, maar helemaal om de bruid. En mijn bruid zou mooi zijn. Ik zie het al helemaal voor me. Een prachtig witte jurk, met een mooie lange sluier, helemaal bezet met pareltjes. Een mooi kroontje op haar hoofd, een lieflijk biedermeiertje met rozen in haar hand. Een mooie parel ketting om haar hals. Worden we echt "the beauty and the beast" (smiley) Met een beetje geluk, verander ik na het ja-woord en de kus, in een mooie jonge prins (schaterlachende smiley) (levert zo'n huwelijk toch nog wat op)

Over opleveren gesproken ik ben wel benieuwd wat we allemaal aan huwelijkscadeau's krijgen. Hopelijk niet alleen maar "peper en zoutstelletjes" (smiley)
En dan komt de huwelijksreis. Dat wordt natuurlijk een week Attractie & Vakantiepark Slagharen. Hangen er blikjes achter de Thunderloop en en een bordje "pas getrouwd" (schaterlachende smiley)

Nou heb ik wel over de bruiloft en de huwelijksreis, maar het aanzoek heb ik zo te zien overgeslagen. Nou ja dat doe ik wel tijdens een andere week in Slagharen in het reuzenrad. (smiley) Ben een "nee" kan ik altijd nog kijken of ik haar nog in mijn bakje wil hebben of niet. (gemeen kijkende smiley)

Goed het wordt weer te melig, tijd om te stoppen dus.

Volgende keer weer meer flauwekul............. Latersssssss !!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis