Blogger bloggen

In de begin periode toen ik net Blogger had ontdekt schreef ik bijna elke dag of elke week wel een stukje. Tegenwoordig is het nog maar zelden zo. Toch ga ik mezelf er weer toe verplichten elke dag of minstens twee maal per week een stukje te bloggen. Gewoon omdat schrijven best leuk is en om de ophopende spanningen in mijn buik kwijt te raken via het schrijven.

Er zijn nog mensen die vragen "Mario wanneer schrijf je weer eens een nieuwe blog ?" Dat gebeurt niet vaak, maar het gebeurt wel. En dan voel ik me een beetje schuldig omdat ik niks geschreven heb. Maar in de meeste gevallen dat het gevraagd wordt, hopen de mensen op een smeuiige blog waarin vooral hogerhand van het Zeehos flink wordt afgezeken. Dat zal minder gebeuren dan in het begin het geval was. Ik heb gemerkt dat mensen dat vooral graag hebben omdat het dan op mijn naam terecht komt en zij gevrijwaard blijven van welke schuld dan ook. Poepen op andermans naam heet dat.

Wat voor soort blogs de blogs gaan worden die ik elke dag of minstens twee keer in de week wil gaan schrijven weet ik nog niet. Het gaat zeker geen dagboek worden, "Lieve Bloggers, vandaag gebeurde het volgende in mijn leventje...." En om nou te zeggen dat ik echt dingen mee maak om elke dag over te schrijven, nee helaas dat ook weer niet. Het Zeehos wereldje is nogal klein en de irritaties die er zijn, kunnen, mogen vaak niet genoemd worden. Een blog waarin ik zou schrijven wat ik van elke bewoner en elk personeelslid vind is natuurlijk geheel uit den boze. Al is het idee wel erg leuk, maar ik heb zelf al het idee dat de uitvoering levensgevaarlijk is. Dus zulke bloggen komen er niet.

De eerste blogs zullen gaan over dingen die ik al gedaan heb of gekocht. Daarna zie ik wel verder. Er zullen vast ook wel mopper blogs tussen zitten of die over mijn gezondheid gaan. Deze blog is eigenlijk een aankondiging van al wat komen gaat. Sommige mensen doen elke dag een foto of elke dag een filmpje, ik doe nu elke dag (of minstens twee maal in de week) een blog. Ik voel voor mezelf al dat het "minstens twee maal in de week" een soort afschuifertje wordt. Voor het geval ik niet elke dag iets zou kunnen verzinnen. Maar ook om te voorkomen dat er enkel mopper en zeur blogs komen over Zeehos-zaken. Want daar zit ik zelf niet zo op te wachten. Ondanks enige mankementen gaat het juist zo goed tegenwoordig en dat wil ik graag zo houden en niet verpesten door mopper blogs. Want met een beetje geluk worden de komende blogs weer net zo vaak gelezen als in de begin periode. Sommige blogs hadden soms zestig tot zeventig lezers. Ik hoop die getallen te overtreffen.

Dus houdt mijn Blogger in de gaten en mijn Facebookpagina of Google+ pagina daar kom je te weten of er weer een nieuwe blog is.

Tot morgen dan maar weer............. Laterssssssss !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis