Toch een blog

Ik ga toch bloggen. In mijn achterhoofd houdend wat voor gevaren er aan een blog kunnen hangen, welke schade een blog kan aanrichten en hoe onbegrijpend lezend zo'n blog kan worden gelezen. (dat laatste stukje is wel erg cryptisch)

Ik zal zo min mogelijk vertellen over het Zeehos. Ik kan alleen zeggen dat je in deze tijd echt wenst dat je zo lang mogelijk onafhankelijk wilt blijven, mocht je ziek worden of wat gaan mankeren. Want zodra je enigszins afhankelijk begint te worden ben je in deze tijd aan de wilde wolven overgeleverd !! En dan weet je al dat het alleen maar slechter wordt en nooit meer beter !! Ze gaan door tot ze je verslonden hebben !!
Maar goed, kennelijk pikken we het nog steeds allemaal, want er staat geen mens op het Binnenhof, zoals er massa's mensen staan op een Tahrirplein om te demonstreren tegen het foute beleid van onze/hun onderdrukkers.

Ik heb een verschrikkelijk gezellig weekend gehad. Mijn moeder was een weekendje wezen logeren bij me. We hadden echt zo'n Centerpark's in Katwijk gevoel. Het weer was voortreffelijk (wat hebben we een mooie zomer eindelijk) We hebben heel veel gedaan. Voornamelijk kasten opgeruimd en we zijn een keer naar het dorp geweest. Dat was op de koele zaterdag, een verademing tussen een aantal warme dagen.

Ik zal ook eens vertellen over mijn tablet. Het leek me handig om als ik bij moeders logeerde een tablet te hebben zodat ik mijn Facebookverslaving mee kon nemen naar Den Haag. Dus in overleg met AJ. een tablet besteld, die ontvangen, er mee naar Den Haag gegaan en wat bleek..... hij ging niet aan. Dat had ie niet moeten doen, hij had gewoon meteen moeten werken, want de lol was er bij mij al meteen vanaf. Dat stomme ding kon meteen de prullenbak in. Maar goed, het werd niet de prullenbak, ik heb hem maar bij mijn broer geparkeerd en die zocht het maar uit wat ie ermee wilde doen of niet. Die heeft de tablet teruggestuurd en gisteren belde hij dat ie gerepareerd is en het doet. Hartstikke fijn, mijn nichtje zat er al mee en mijn broer vond hem handig voor als hij straks op vakantie gaat. Dus wat mij betreft mogen ze hem houden. Ik vermaak me prima bij moeders, daar heb ik echt geen tablet voor nodig.

Verder heb ik niks meer en wat ik heb houd ik maar voor me. Ik wacht eerst de zomer wel af, veel te warm om snijdende blogs te schrijven. Dus ik zou zeggen, fijne donderdag en tot latersssssss....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis