Hallo allemaal !! Ik zit me toch een partijtje te snotteren voor mijn pctje zeg (smiley met snotneus) Nee ik ben niet verkouden hoor, maar ik zit te smullen van een gloeiend hete soep, maar ook erg pittige soep. Ik heb bij de Blokker de Genius NicerDicer plus gekocht. Ik hoor mensen al vragen of een snijmachine of staafmixer niet handiger is, maar ik heb al 2 keer met van die dingen bijna onder stroom gestaan, dat ik het maar bij handmatig houd. (smiley) Zo'n ding snijdt, als je het eenmaal door hebt en ook zo slim bent geweest om wel het boekje door te lezen, hartstikke handig. (smiley met pleister om zijn duim) Die mesjes zijn best loei scherp.
Dus ik heb wat tomaten gesneden, een uitje, wat pepertjes (vandaar ook de snotterigheid) een paprikaatje en ipv gewoon rundergehakt, voor de ballen, een keer stroganoff gehakt gebruikt. Heerlijk eerst het gehakt gerult met de pepertjes en de ui. Toen het prutje in een pan gegooid met een bouillonblokje, kokend water erbij, de paprika erbij en de tomaat, leker even de kook eroverheen. Wat chilipeper en oregano erbij en de heerlijke zomerse tomatensoep was klaar.
Heerlijk heb ik lekker voor morgenmiddag. In de Rozer heb ze dan weer een waterige soep en broodjes zalm. De watersoep (bouillon) hoeft van mij sowieso niet en zalm ben ik niet echt dol op. Dus eet ik lekker thuis mijn soepje en croissantjes. Maar ja ik moest natuurlijk nu wel even mij soepje voorproeven. (smiley die soep eet)

Vanmiddag even bij de Bruna geweest om mijn oude modem terug te sturen naar de KPN. Die moet je terugsturen zodat zij hem dan kunnen laten verwerken in zo'n soort milieustraat. En je MOET hem terugsturen, want als je dit niet doet dan kan je een boete krijgen van 450 euro !! (smiley die schrikt) En zo'n boete zal vast wel loslopen, dat ze het misschien niet eens doen als je hem niet terugstuurt, maar ik heb ooit met Casema zo'n zelfde geintje gehad (al had ik toen het modem wel teruggestuurd) en toen haalde ze alsnog voor de zekerheid 500 gulden van mijn rekening. Daar heb ik echt om moeten smeken en voor moeten dreigen om die terug te krijgen. (maar Casema is en was Goddank KPN niet, want Casema was een rampenplan op zich en het waren allerlei vage problemen die heerlijk door elkaar en langs elkaar liepen)

En omdat ik mijn modem toch bij elkaar  aan het zoeken was, heb ik meteen maar alles uitgezocht van lege dozen, snoertjes, stekkertjes en wat al niet meer en alles eens netjes opgeruimd. (smiley met hoofddoek, schort en zwabber) Wat een stofnesten zijn bewaardozen zeg, dus nu is dat allemaal weer netjes. (smiley met plumeau)

Vanmorgen een paar buisjes bloed laten prikken (voor de halfjaarlijkse controle) en een was gedraaid, ik ben zo actief vandaag. (tong uitstekende smiley)

Ik ga zo lekker uitrusten in de Rozer, kijken hoe het met Ton is. Ik heb hem gemist bij Parkpop en dat terwijl we nog wel bij boom 1114 hadden afgesproken (smiley die omrolt van het lachen)

Allemaal een fijne avond alvast en tot de volgende keer... doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis