Ben jij er ook zo verslaafd aan ? Ik wel, ik word ermee wakker en ik ga ermee naar bed. De spelletjes op Facebook. Ik zit heel veel achter de computer, dan weer op Candy Chrush, dan weer op FarmVille2 en dan een spelletje Angry Birds. En onsertussen maar mopperen op de dingen die niet goed gaan. Medespelers helpen als zij iets nodig hebben, zoals bij FarmVille2. Ik blijf klikken op de verzoekjes en bouwaanvragen en met veel plezier in de hoop dat ook al mijn verzoeken worden ingewilligd. Bij Candy Crush, Pengle en Farm Heroes, gaat het voornamelijk om de extra leventjes en de instapkaartjes naar een nieuw level. Bij Angry Birds/Angry Birds Star Wars kan ik heerlijk schelden op mijn medespelers. Meestal omdat zij beter zijn dan ik en veel meer punten halen, zodat ik ver onderaan hang in het klassement.

Een hoop vrienden op Facebook spelen geen spelletjes of de verkeerde spelletjes die ik niet speel. ik roep die vrienden ook op om de spellen die ik speel te gaan spelen, dan wil ik eventueel erover denken om jullie spellen ook te gaan spelen. (dit heet dacht ik omkoping) Ik ben nog niet zo erg door te zeggen, "Als jullie niet gaan spelen worden jullie verwijderd !!" want dan heb ik vast een hele lege Facebookaccount. Stapt iedereen zelf verontwaardigd op.

In de Rozer wordt voornamelijk Candy Chrush veel besproken. Wat een rot levels het weer zijn of hoe ver men al is of de vraag om extra leventjes en soms de vraag of iemand anders even een level wil doen voor de ander omdat de ander het al zo vaak geprobeerd heeft, maar het steeds niet lukt. Vooral Femke kan zeer gebiologeerd naar haar mobiel staren als zij via wifi of welk abonnement, het spel op haar mobiel zit te spelen. Dan is ze helemaal van de wereld.

Momenteel ben ik meer met Farmville2 bezig, omdat het in Candy Chrush tegen zit, bij Angry Birds ik onderaan hang en bij Farm Heroes dat wollige censuur beest maar niet kan verslaan, die Walgje. Dus ik heb mijn zinnen maar even op mijn boerderij gezet.(totdat het daar tegen zit en ik weer even in een ander spel vlucht)

Ben jij ook zo verslaafd ? Speel jij ook de spelletjes op Facebook ?
Kom me snel helpen zou ik zeggen, alle hulp is meegenomen.

Fijne avond en tot de volgende keer...........

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis