Halo allemaal !! De heerlijke week bij mijn moeder zit er helaas weer op (genietende smiley) Ik ben weer thuis. Heerlijk een week in Den Haag geweest en wat een mooi weer hadden en hebben we zeg. Fantastisch, eindelijk zomer. (smiley in een ligstoel)

Eigenlijk heb ik een heleboel te vertellen, maar zoals dat gaat, als je weer thuis bent, weet ik niet waar ik beginnen moet of wat ik eens vertellen zou. Misschien is de mededeling dat ik weer thuis ben al meer dan voldoende. En komen de verhalen later vanzelf wel in een blog. (nadenkende smiley)

En het rare is, aan de ene kant wil ik best van alles nu hier neer knallen, hoe lekker ik tot rust gekomen ben, het avontuur op de Leyweg in de parkeergarage, maar aan de andere kant lijkt het wel of ik er even geen zin in heb. Misschien kan je zoiets "thuiskomst moeheid" noemen, vol van indrukken, maar te moe (of uitgerust) in het hoofd om het allemaal op te schrijven.
Ik hou het maar bij dit kleine blogje (smiley) Ik ben weer thuis en langzaam maar zeker zal alles wel in een blog komen, zullen de Facebookspelletjes weer gespeeld gaan worden en ben ik weer verslaafd aan mijn computer. Want jongens wat heb ik dat ding zo niet gemist de hele week. Zalig, geen spelletjes gezeur, aanvragen, verzoekjes, geen Facebookchat sessies of Skype gesprekken, geen blogs van mezelf of anderen. Ik heb ze absoluut niet gemist.
Maar dat is vast ook de bedoeling van vakantie, iedereen even totaal niet missen. (smiley)

Ik beloof dat ik nu ik weer thuis ben zal proberen die verslaving weer op te pakken hoor (smiley die een draadje zoekt) Want de handelingen heb ik dan niet gemist, jullie, mijn lezers en Facebookvrienden) wel natuurlijk (smiley)

Dus tot de volgende en dan ook echte blog. (smiley) Laterssssssssssss...........

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis