Ik ga weer bloggen.

Ik ga weer bloggen. Ook al is het hopeloos ouderwets en leest bijna niemand die dingen meer.Maar ook toen bloggen in was, had ik ook niet echt veel volgers. Snap niet hoe al die mensen aan miljoenen volgers komen hoor. Misschien zijn mijn blogs niet interessant genoeg. Maar eigenlijk is de tijd van bloggen over. Iedereen heeft tegenwoordig een vlog-pagina op YouTube. Men wil tegenwoordig liever horen en zien wat vloggers uitvreten en te vertellen hebben.

Maar ik zat vanmorgen een aantal oudere blogs na te lezen en toen bedacht ik me dat ik het eigenlijk wel leuk vond om dagelijks of een keer in de zoveel tijd te schrijven. Ga ik Blogger gewoon als een digitaal dagboek gebruiken waar anderen in mee mogen lezen. Ik zat te lezen over Setfire, de oude christelijke chat, met alle ruzies en gezelligheden. Chatboxen zijn volgens mij nu net zo ouderwets als blogs. Alleen de sekschats zijn volgens mij nog hartstikke hot. Hoewel daar tegenwoordig ook weer een hoop andere mogelijkheden voor in de plaats zijn gekomen. (geen idee want ik kijk er zelf nooit, hooguit eens een filmpje op zo'n YouTube-achtige sekssite)

Blogger is ook heerlijk om te mopperen, want wat staan er een hoop mopperblogs tussen zeg. Ik zag meteen wat een zemelaar ik soms ben. Dat jullie het met me uithouden zeg. (tong uitstekende smiley) Ook die smiley's, die er overigens nog steeds niet zijn, vind ik leuk. Zoals ik een zin van mezelf na las: "Er was iemand die zei dat ze de omschrijvingen van de smiley's erg leuk vond. Ze dacht in plaatjes en zag ze dan meteen voor zich." Het bedenken van alle smiley's is eigenlijk ook best leuk, dus dat pak ik gewoon ook weer op.

De blogs krijgen wel een ander uiterlijk, want toen ik zo na zat te lezen met die witte letters op dat zwart, werd ik wel een beetje tureluurs. Op het laatst dansten die letters bijna door mijn scherm heen. (tureluurse smiley) Ik ga ook niet meer alles opschrijven wat er gebeurt of waar ik mee bezig ben, (soort goede voornemen, waar misschien later op gewezen kan worden dat ik mezelf iets beloofd had) want niet alles is geschikt voor een blog of is te privé, te persoonlijk om te delen. Geen namen meer gebruiken van personen, hoewel ik dat in een hoop blogs al niet meer deed. Want daar kun je jezelf en anderen mee schaden. Dus laten we beginnen met Fe.. oh, nee, dat mag niet. (grinnikende smiley) 😀 Verhip joh, ze hebben wel smiley's !! Staat (volgens mij nieuw) een smiley gezichtje onder de titel-balk, naast de mogelijkheden om dikke, onderstreepte en cursieve letters te maken. Staat ook zo'n klapbord bij, die ze in bij de film gebruiken. Geen idee wat die inhoudt, maar dat vogel ik wel een andere keer uit. Wat de smiley's betreft denk ik dat ik het toch maar even bij de omschrijvingen houd, dat hoort een beetje bij mij. Wordt mijn handelsmerk. (geld tellende smiley)

Dus iedereen, kijk uit met wat je doet en/of zegt, ik ga weer bloggen. Voor je het weet heb je een rol te pakken in een van mijn verhalen. (schrijvende smiley)

Dus tot morgen maar weer..... doei (handkussende smiley)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis