Zin in seks.

Ik zit me een beetje te vervelen, hoewel er nog een afwas op me te wachten staat. En nu zit ik in gedachten te bedenken, wat je wel of juist niet op Facebook kunt delen met andere mensen.

Zou je seks kunnen/mogen delen via Facebook ? Er zijn wel hele pagina's te vinden met heren, die schaars gekleed zijn. Het geslachtsdeel is verboden op Facebook, dus ze houden er allemaal netjes iets voor, al is het maar hun hand. Maar gewoon in de berichten onderling, zou dat kunnen ? In plaats van de brei-tips en verhalen van gemiste bussen, stageplaatsen en Zeehoskliekjes.
Stel dat ik schrijf "Ik heb zin in seks.", wat zouden dan de reacties zijn ? Of wordt het onderwerp door iedereen genegeerd ?
En als ik dan zo in gedachten mijn vriendenlijst na ga, dan bedenk wat er, mocht men er wel op ingaan, eventueel gereageerd zou kunnen worden (lekker lopende zin/ bedenkelijk kijkende smiley)
Ik heb een groot aantal gelovige vrienden. Zouden die me aanraden dat het beter is te wachten met seks, tot ik de ware liefde van mijn leven heb gevonden ? (wachtend smiley-engeltje)
Ik heb ook wat ruimdenkende vrienden. Zou zich daarvan iemand zich aanmelden dat hij/zij ook wel zin in seks heeft, maar er over twijfelt of dat dan met mij plaats zou moeten vinden ? Zou er iemand zijn die zich spontaan meldt dat hij/zij het wel met me zou willen doen ?
Geen idee of ik preutse vrienden heb en ook geen idee hoe die zullen reageren en of die dan wel zouden reageren. (smiley)

En hoe zal ik reageren als iemand zich spontaan aanmeldt ? Ik denk dat ik erg preuts ben, ondanks mijn grote waffel (smiley in de vorm van een angsthaasje) Nou ja daar denk ik dan maar niet aan, dat is dan voor latere zorg (van uitstel komt vanzelf wel afstel) (smiley)

Ik kijk eerst wel hoe er gereageerd wordt op deze blog, misschien dat ik daarna ooit dapper genoeg ben om zoiets op Facebook te zetten.

Ik ga maar eens afwassen (knipogende smiley). Fijne zondag en tot de volgende keer.....
Latersssssssssssssssssss...................

Reacties

  1. De link naar de blog staat al op fb... :-P
    En tja, of je het mag zeggen weet ik niet. Ik zou het iig niet doen als je minderjarige contacten op je fb hebt. En voor de rest is het een kwestie van moraal denk ik.. Mensen kunnen zich er best ongemakkelijk bij gaan voelen als je zoiets zegt. Het is maar wat je je contacten aan wilt doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikzelf vind nog steeds dat opzich seks een prive zaak is. Dus, in de zin van "wat jij doet in jouw slaapkamer is jouw zaak" geldt dat ook. Ik denk zelf niet dat iemand zal reageren in de zin van 'nou ik heb ook wel zin in sex, wat is je telefoonnummer?' Al is het maar omdat mensen die serieus zijn geinteresseerd in een verzoek als dat, naar een (of meerdere) datingsite(s) gaan; kwaliteit boven kwantiteit in de zin van dat ze niet zeker weten of jij wel bent wie jij zegt dat je bent en, precies zoals je al schrijft, hoe serieus je bent in je sex 'verzoek' (in dat geval als je contact met jou opnemen, kunnen ze alsnog afgewezen worden, en daar heb je dan natuurlijk geen zin in)!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis