GRRRRRRRRRRRRRR !!

Ik wil een enorme boze, gefrustreerde, ontploffende, kwalitatief uitermate teleurstellende blog maken. Even al mijn boosheid en frustraties eruit gooien, alles wat dwars zit eruit spuien. Maar helaas, het kan niet, het mag niet en sommige dingen willen niet. Omdat alles vaststaat in een beklemmende file van afspraken die nog altijd niet gemaakt zijn. Omdat anderen het gewoonweg te druk hebben met zaken die belangrijker zijn of belangrijker worden gevonden.

Ik heb zin om te SCHREEUWEN !! Iemand eens lekker op zijn bek te slaan. Maar wel nadat ik zijn huid eerst eens lekker heb vol gescholden natuurlijk. Maar dat mag vast ook niet. Maar het heeft wel o.a te maken met al die dingen die in de wacht staan.

Ik heb ook geen zin meer om dingen te doen die ik altijd al doe en heb gedaan. Ik denk dat ik het roer maar eens om ga gooien. Laten de mensen maar eens wat meer doen wat ik wil dan andersom. Misschien levert dat meer op dan nu het geval is.

Ik heb een echte GRRR bui...

Gelukkig mag ik maandag naar Herma, kan ik daar een lading prut storten. Alles uitpluizen en weer in rijtjes zetten, zodat het een en ander weer overzichtelijk wordt.
En ondertussen maar hopen dat de file oplost en de agenda's eens getrokken en gelijk gezet kunnen worden. Dan kunnen we of dan kan ik eindelijk eens aan de slag. Ik dacht dat ik geduldig was, maar helaas, soms duurt het dus ook mij te lang. Vééééél te lang !!

Even doorbijten Mario, we zijn er bijna....

Volgende keer meer en hopelijk kan en mag en wil ik dan wel over al die dingen schrijven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis