Homo (moeilijk kijkende smiley)

Ik ben een homo. Dat is algemeen bekend en ik maak er absoluut geen geheim van. Maar ik heb en krijg de laatste tijd, een vreselijke hekel aan homo's. Bij de Gay Pride zou ik het liefst aan de kant willen staan en stoeptegels naar de bootjes en hun opvarende willen gooien. Ik vind het drie keer niks dat mannen in een string met veren in hun kont, ook mij als homo moeten vertegenwoordigen en zo willen laten zien dat homoseksualiteit heel normaal is. Nou sorry, maar op die manier is het alles behalve normaal. Als ik in een string vol veren naar de Hoogvliet ga, word ik er vast meteen uitgezet en wordt de politie gebeld omdat er een vieze man rond rijdt. Ik weet ook bijna zeker dat niemand mij op die manier zal accepteren.

En al dat gezeur op tv over homo's... Waarom toch ?? Het is toch prachtig dat zo'n René van der Gijp zijn mening ventileert over homo's. Nou zegt er eindelijk iemand wat hij denkt, nee valt de hele pers en alle homobewegingen over hem heen. Soort media groepsverkrachting omdat iemand zijn mening geeft. Laat lekker gaan. Waarom boos worden op zulke uitspraken terwijl de Heilige Geschriften vol staan met nog dommere uitlatingen en ideeën over homoseksualiteit. Zo dom dat zelfs een heel continent/ land zich erop aanpast en openbare uitingen van homoseksualiteit strafbaar stelt. En denk je dat nu al die homobewegingen daar bovenop duiken en gaan protesteren ? Welnee ze laten zich afschepen met loze beloften dat er wel iets van gezegd zou gaan worden. (mocht men er aan denken) En daar moeten we dan heel gezellig de Olympische Winterspelen gaan houden (smiley die twijfelt) Ik zou zeggen, boycotten die hap, maar dan ben ik te radicaal bezig. Zoiets moet op een diplomatieke manier gaan en dan kom je dus bij de loze beloften.

En zelf ben ik dus homo. En ik wil van alles als homo, maar eigenlijk wil ik er helemaal niks mee. Ik daag mannen graag uit, maar als zij toehappen dan weet ik niet hoe snel ik me terug moet trekken. Want lichamelijk kan en wil ik niks meer. Ja misschien een knuffel, maar op seksueel gebied wil ik niks meer. Die tijd is geweest. Toen ik nog een strak en behoorlijk lichaam had, zonder bulten en liters vocht. Toen de negentien en één halve centimeter nog iets was om trots op te zijn. Nu is het net het mondstukje van een bijna te ver opgeblazen ballon. (diep trieste smiley)

Nee ik vind er tegenwoordig niks meer aan, aan al die homo's niet. Aan het homo-zijn niet. Aan de homobewegingen niet, aan alles niet wat met homo's te maken heeft.
Laten we gewoon gewoon doen, zonder al die stickertjes en etiketjes. Gewoon ieder ons zelf en allemaal gelijk.

Dus mocht er een homo/hetero dit stukje lezen en denken, "Oke Mario, ik hoef zelf ook niets op seksueel gebied, maar een knuffel op z'n tijd is best prettig." Laat het dan even weten. (big smile smiley)

Volgende keer maar weer meer van hetzelfde (smiley)
Laterssssssssss................

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis