Bijkletsen

Zo het is alweer een poosje geleden dat er een blog is geschreven. En wat is er in die tussentijd gebeurd ??
Nou zal ik dat eens even vertellen dan ?? (ik hoor jullie nu ja roepen) Vooruit dan maar (vriendelijk lachende smiley die een boek opent om voor te lezen)

Ik ben een weekendje heerlijk naar mijn moeder geweest. Eigenlijk alleen om mosselen te eten, daar had ze me voor uitgenodigd omdat ze die week in de aanbieding waren. Maar die week kon ik helaas niet, dus werd het een weekje later, maar toen betaalden we de volle pond voor een bak van twee kilo. Ze waren wel heerlijk hoor. We hebben ze gekookt in een grote pan. Lekker twee flesjes bier erbij gedaan en een zak soepgroente. Van het nat hebben we een soepje gemaakt, het was echt om je vingers bij op te eten. Brood erbij en smullen maar. (smiley met koksmuts)
Ik moest helaas al maandag weer naar huis omdat ik vandaag (donderdag) naar de tandarts moest. De gehele rechterkant, onder en boven is nu kiesloos (smiley met doek om de kin en strik op het hoofd) Op Facebook heb ik netjes een foto gezet van hoe de leegte er nu uitziet en ik krijg al commentaar van een "Vrolijke Friezin" dat ze het een horror foto vindt. En verder pest ze me elke keer via Skype over mijn tandloze versnellingsbak. Negentien september gaat er weer een hele rij kiezen uit. Maar dan (natuurlijk) aan de linkerkant. Voor de Kerst hopen we dat ik een kunstgebit heb. Moet lukken lijkt mij, we hebben nog een maand of vier.

Terwijl ik zo zit te schrijven, bedenk ik me dat de vorige blog eigenlijk nog niet eens zo lang geleden is. Oke het is niet zoals in het begin, dat er elke dag een blog verschijnt. Misschien komt dat wel weer. En er zijn ook dingen die wel en niet bekend zijn, maar waar ik nog niet over wil of kan schrijven. Eerst maar de officiƫle toestemmingen maar afwachten. (ja, ja ik word wijzer, normaal zou ik alles al rondbazuinen)

Op Facebook heb ik iemand weer gedumpt. Hij was al eens gedumpt geweest, maar ja in het kader van vergeven en vergeten, is hij toch weer teruggekomen. Maar nu heb ik hem gedumpt omdat ik ontzettend melig werd over zijn voornemen om gezond te gaan bewegen, eten en leven. En heel veel af te vallen. Opzich is dat alles niet zo erg, alleen de manier van aanpak irriteerde me mateloos. Hij zou gaan afvallen in een tv programma Fit.nl van de AVRO. Nou hij werd niet geselecteerd en dat vind ik eigenlijk niet eens zo vreemd. Hij komt ontzettend gemotiveerd over, maar via Facebook, met woorden en letters, maar echt iets ondernemen ho maar. Ja wat rondjes rennen, vooral niet te ver en niet te hard en een beetje touwtjespringen. Voor zover het lukt. En daar irriteer ik me aan. En iedereen maar veren in z'n dikke kont stoppen, zo van "Goed bezig joh" ja heel goed, maar via Facebook dus, meer ook niet. En er bleef bij mij toch ook een stuk van wrok zitten om wat er de eerste keer waarom ik hem gedumpt had, was gebeurd. Dus was het verstandiger hem te verwijderen dan te laten blijven.
Mezelf kennende ga ik dan verschrikkelijk klieren, loopt het uit op een enorme ruzie en gaan we alsnog uit elkaar.

Dus dat was het zo een beetje, alles wat ik kan en wil vertellen.
Tot de volgende keer dan maar ? .... Latersssssssssssssssssssss.. (gedag zwaaiende smiley)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis