Willen schrijven, maar toch beter van niet

Ik zou een heleboel willen schrijven. Schrijven over wat er vandaag, negentien jaar geleden, gebeurd is. Over hoe ik me er nu nog steeds bij voel. Ik zou willen schrijven over wat ik van hem mis, hoe hij was, hoe ik me hem herinner.

Ik zou willen schrijven over mijn dromen. Over de vragen die ze oproepen. Ik zou willen schrijven hoe ik me erbij voel, welke rollen ik er in speel.

Ik zou willen schrijven over iets wat iemand mij pas verteld heeft. Welke herinneringen die bij me boven brengen. Ik zou willen schrijven over de eenzaamheid die ik gevoeld heb. Ik zou willen schrijven over de boosheid die meer voor de ander is dan voor mezelf.

En naar aanleiding van alle drie de gebeurtenissen, zou ik het liefst eens willen schrijven over datgene wat ik "mijn donkere periode" noem. Ik zou willen schrijven over de wanhoop, de leegte. Ik zou willen schrijven over het valse geluk en de zoektocht naar het eeuwige geluk.
Maar ik zou ook willen schrijven over de trots, trots verkeerd aangepakt en verkeerd verpakt in een verkeerd jasje.

Ik zou over een heleboel willen schrijven, maar het lijkt me even beter van niet

Dus een kort blogje vandaag.
Volgende keer vast wel weer meer.... als ik andere onderwerpen heb.

Laterssss!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis