Het is weer tijd voor een blog.

Ja, de titel zegt het al, het is weer tijd voor een blog. Alleen wat zal ik eens gaan bloggen? Er heeft best een leuk gesprek plaats gevonden (zeg maar liever een gaaf gesprek) Er is zelfs een datum geprikt, alleen kan ik er nog niks over vertellen.
Dat is niet alleen frustrerend voor jullie, want ik snap dat jullie nieuwsgierigheid alleen maar groter wordt. Maar het is ook voor mij (en nog iemand) erg frustrerend om er niks over te vertellen. Want het brandt op onze lippen. En dat er mensen nieuwsgierig zijn, merken we aan het raden wat sommigen bij ons doen.

Is er verder nog iets gebeurt deze week? Deze gebroken week waarin we twee zondagen hebben gehad. Daardoor liep mijn biologische klok meteen van slag. Donderdag was het dan Hemelvaartsdag en mijn gevoel zei dat het zaterdag was. Dus had ik heel slim de oude gids weggegooid en de nieuwe op tafel gelegd. Maar ja, toen 's avonds de programmering van de tv totaal niet overeen kwam met die van de gids, bedacht ik me dus dat Hemelvaartsdag altijd op een donderdag valt en moest ik uit de prullenbak de oude gids weer opzoeken. Ja, ik ben nog zo ouderwets dat ik een gids heb en dat terwijl je elke dag alle programma's van die dag kunt vinden op internet.

Ohw, ik heb een nieuwe schoonmaakster. Dinsdag kwam ze voor het eerst schoonmaken. Vorige week was ze al kennis komen maken. Gezellig vrouwtje, werkt lekker door, ze heeft er echt zin in. Ze zoekt nog meer adresjes en ik wil haar hierbij best aanbevelen bij anderen. In het begin dacht ik dat ze wat dovig was, maar het blijkt dat ik toch vaak erg binnensmonds praat en ze daardoor dus niet goed hoort en begrijpt wat ik bedoel. Merk ik toch dat de twee jaar logopedie, een aantal jaar geleden, niet erg geholpen heeft. Mijn vader verstond mij ook bijna nooit. Die was wel enigszins doof. Vooral als ik hem niet aankeek dan begreep hij echt niet wat ik zei. Ik sprak altijd Russisch volgens hem.
Op school heb ik aan dat binnensmonds praten de namen M&M, Mompel Mario, overgehouden.
Gisteravond was er zo'n cabaretier op tv en die vertelde dat volgens hem dat mensen die binnensmonds praten de leiding niet durven te nemen. Ergens herken ik mezelf daar wel een beetje in. Ik zet liever mensen aan het werk voor mij, dan dat ik zelf het initiatief neem.

Tsja, en verder? Nou ja, veel pyjamadagen door die gebroken week dan. Echt een weekje liever lui dan moe, ik hoef toch nergens naar toe. Ja, woensdag heel snel boodschappen gedaan, omdat ik dinsdagavond besefte dat als ik woensdag niet zou gaan ik die donderdag niks in huis zou hebben. Maar ja, ben je net gewend dat christelijk Katwijk dicht is op zon- en feestdagen, waren de supermarkten doodleuk met Hemelvaartsdag gewoon open. Zit je er er eindelijk na zoveel jaar hier te wonen in, dat de zondagen hier altijd saai zijn, dat je voor winkelen eventueel naar Noordwijk moet, gaan die Kattukkers opeens de boel in de war sturen. Wedden dat als ik vandaag had gaan winkelen, ik voor een dichte deur bij de Hoogvliet had gestaan!? Want juist als je het verwacht, dan doen ze het dus niet. Eigenwijze mensen die Kattukkers. (toch blijf ik van de meeste wel houden hoor)

Nou, dat was het dan wel weer zo'n beetje denk ik zo. Mijn broer is achtenveertig geworden (taart)
Maar verder heb ik eigenlijk niks meer dacht ik zo.

Dus ik zou zeggen, tot de volgende keer, dan weer meer geleuter of een hele andere dan anders blog.

Latersssssss.............!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis