De IJskoningin vertelt...

Hahaha, welkom dames en heren, jongens en meisjes. Welkom in mijn IJspaleis!! Ik ben vandaag uw gastvrouw, ik ben de IJskoningin!! Ik word met de dag kouder en machtiger. En dat heeft een hoop redenen, die allemaal een samenspel zijn, hahaha!

Hier in Fantasia is het een bende en het is niet eens door getover van mijzelf. Nee, hele delen van het Onbegrensde Rijk zijn verdwenen in het Niets. The Nothing!! Vooral de gewesten waar van dat vervelende liefde en warmte heerst, zijn verdwenen, hahaha!! Geen idee wat het Niets inhoud, ik weet alleen dat ieder goed wezen van Fantasia, door het Niets als een leugen of als een gebod of verbod op Aarde, waar jullie wonen, terecht komt. En dat is toch prachtig, hahaha!! Want hoe meer leugens, ge- en verboden er bij jullie komen, hoe minder jullie en jullie kinderen, Fantasia bezoeken. Dromen en fantasie sterven langzaam uit bij jullie, hahaha!!
Wij kwade wezens worden er alleen maar machtiger door, hoe minder liefde in Fantasia, hoe machtiger wij worden. Misschien zelfs zo machtig dat we zelfs de Kleine Keizerin kunnen afzetten en verjagen!! Hahahahaha!! Mochten wij door het Niets gegrepen worden, dan heersen we bij jullie als vrijheidsbeperkende maatregelen!! Worden jullie monden gesnoerd en dansen jullie als marionetten achter jullie leiders aan!! Misschien, als we heel machtig zijn, komen we wel als de Dood!! Op gruwelijke wijze, onder list en bedrog, met de Dood als gevolg! Hahahaha!!

Het Niets heeft meerdere malen huis gehouden hier in Fantasia. En het is meerdere malen verslagen door een weldoener, die niet in ons Onbegrensde Rijk woonde, door de Kleine Keizerin uitgezocht. Maar nu lijkt ze niet echt iemand gevonden te hebben. Dat komt omdat het bij jullie daar op Aarde ook een bende is. Leugens, bedrog en onderdrukking, weerhoudt jullie om naar Fantasia te komen. Onze beide werelden staan op het punt te verdwijnen zoals het was. Hahaha!!
Het zal nog lang duren voor het Niets mijn IJspaleis gevonden heeft. Het zweeft elke dag wel ergens anders boven een gewest. Hahaha!! En daardoor word ik kouder en machtiger, ik ben de koudste IJskoningin van het Universum en ver daar buiten. Nu weten we geen van allen wat er achter het Universum schuil gaat, daarom klinkt het juist zo machtig, hahahahaha!! Het boezemt alleen maar meer angst in!!
Toch wel fijn dat er nu eens een levensecht sprookje niet eindigd met; "Ze leven nog lang en gelukkig." Bah!! Ze hebben al die sprookjes vergalt met dat Goede wat altijd het Kwaad verslaat. Nu zijn wij weer eens aan de beurt en wint het Kwaad!! Hahahahaha!!

Via mijn Glazen Bol blaas ik iedere dag kou naar jullie harten op Aarde. Zo lig ik de Kleine Keizerin dwars met haar zoektocht naar iemand die Fantasia zou kunnen redden. Mijn kou maakt jullie neerslachtig, jullie verliezen je hoop en vrolijkheid. Haha, ja ik ben lekker op dreef. Daarom zoekt het Niets mij nog niet, omdat hij/haar/het weet dat ik met hem/haar/het samenwerk. Ik heb ook geen idee wat het Niets nou is, maar helpe kan nooit kwaad, hahaha!! Ik ben zo lekker slecht, door en door slecht, hahahaha!!

Toch vraag ik me soms wel af, als het Niets heel Fantasia verzwolgen heeft, zelfs mij en mijn IJspaleis. Waarin zal de Kleine Keizerin bij jullie veranderen op Aarde? Als de grootste liefde hier in Fantasia, bij jullie veranderd in iets kwaads....??
Ik zou dat maar wat graag willen meemaken, jullie wereld zien beven op haar grondvesten. Uitgeroeid door zij die jullie eens zo dierbaar was. Hahahahahahaha!!!

Wat is het heerlijk om slecht te zijn! Dan hoef je niet te vrezen voor de dingen die komen gaan, hahaha!!
Zo dit is wat ik te zeggen had, sidder en beef lekker verder dames en heren en veel slapeloze nachten kinderen, Hahahaha!!


Oké, bedankt hoor mevrouw de IJskoningin. Ik hoop dat er iemand is, die door uw verhaal, wel het lef heeft om Fantasia, en daarmee ook onze wereld, te redden. Al denk ik dat het er meer dan één zullen moeten zijn. Hoop is er nog altijd...

Volgende keer meer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis