En verder helemaal niks.

Ik wil niet meer jouw hoer zijn, die op komt draven als jij er behoefte aan hebt.
Ik wil niet meer jouw slaaf zijn, die zich onderwerpt aan jouw grillen.
Ik wil niet meer zomaar een vriend zijn, om jouw privéleven te beschermen.
Ik wil niet meer apart slapen en alleen bij je mogen zijn, als jij er zin in hebt.
Ik wil er niet meer zijn voor alleen jouw lusten, terwijl je de mijne negeert.
Ik wil niet meer voelen dat ik bij jou hoor, terwijl jij me verder niet ziet staan.

Ik heb die kant van lusten nu wel gezien.
Ik wil die kant niet meer.
Ik wil een arm om me heen, een borstkas om tegen aan te liggen.
Ik wil een knuffel en een zoen, twee sterke armen die me beschermen.
En verder helemaal niks.

Ik durf niet meer te zoeken, bang dat ik in herhaling val.
Ik wil gevonden worden, maar dat lukt vast niet thuis.

Ik ben bang dat ik nooit zal horen:

"Jij en ik zijn samen wij,
En verder helemaal niks."

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis