De blog die even geen blog is.

Hallo allemaal, ik hoor mensen vragen, "Mario, waar blijft je blog?" Nou wil ik wel een blog schrijven, maar het is beter dat ik het niet doe. Ik ben bezig met iets nieuws en hoewel ik er best over schrijven wil, doe ik het niet, omdat er ook een ander verhaal aankleeft. En mijn mening over dat verhaal. Ik wil jullie ook niet tegen iemand opzetten, al denk ik dat ik met de nieuwe blog toch doe. Dus is het beter om even helemaal niet te bloggen.

En een blog over de foto's kan ik ook niet maken, want ik zit nog steeds vol spanning op de foto's te wachten. Ik vind het eerlijk gezegd ook best lang duren, al heeft de fotografe gezegd dat ze het best druk heeft.

Dus een nieuwe blog wordt nog heel even uitgesteld.....
Of er moet iets anders tussendoor komen wat interessant is om over te bloggen.

Tot een volgende keer, al weet ik nog niet wanneer............ Latersssss!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis