Kink in de kabel.

Dinsdag zes augustus zou het gaan gebeuren, een lang gekoesterde wens zou in vervulling gaan. Maar helaas is er een kink in de kabel gekomen en wordt het nog even uitgesteld.

Nee, ik ga nog steeds niet zeggen wat die wens van me is, dat doe ik pas als de wens echt gebeurd is.

Maar voor die wens had ik iemand nodig en die hadden we gevonden. We zijn mijn tijdelijk CPB-er en ik. De goede man was meteen enthousiast, maar liet wel weten dat hij eerst nog een operatie moest ondergaan voor hij mij kon helpen bij het vervullen van de wens. Zijn operatie en mijn wens staan geheel los van elkaar, maar ik kan me voorstellen dat je bij de vorige zin zou denken dat de man zich speciaal voor mij liet opereren. Hij deed ons voorkomen dat de ingreep die hij moest ondergaan niet veel voorstelde, maar, zoals we nu uit zijn verhaal kunnen opmaken, zijn er aardig wat complicaties bij hem opgetreden. En daar moet hij dus van herstellen.

Dat is wel even schrikken en heel naar voor hem, maar het is ook wel een domper op de voorpret en spanningen die ik voor aanstaande dinsdag had.
Geen idee hoelang zijn herstel gaat duren, gaan we er op wachten of moeten we opzoek naar iemand anders? Want ik heb er wel iemand bij nodig, iemand die weet wat hij doet. En hopelijk is die man, of misschien wel vrouw, dan ook meteen enthousiast. Het blijft dus nog wel even spannend.

En terwijl ik dit na lees en lees dat het aanstaande dinsdag zou gaan gebeuren, bedenk ik mij dat aanstaande donderdag acht augustus, ik hier alweer elf jaar woon. Wat vliegt de tijd toch.

Ergens weet ik niets meer om te bloggen, want door het (tijdelijk) niet doorgaan van de wens, kunnen de blogs die er over zouden moeten gaan ook niet verschijnen. En nee, die blog liggen niet allang klaar, ze zitten wel op een rijtje in mijn hoofd. Al denk ik dat als ik er eenmaal over ga vertellen toch drie blogs in eentje prop. Maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.

Voorlopig is het dus afwachten en dagen tellen. Maar..., het gaat komen. Daar zijn mijn tijdelijk CPB-er van overtuigd.

Tot de volgende keer dan maar weer. Misschien dan wel of anders een nieuwe blog over wat anders.

Latersssssssssss!!!!!!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis