Kleine dingen

Zo, eindelijk weer een blog. Hij is er een beetje bij ingeschoten toen mijn moeder een week bij me gelogeerd heeft. En eigenlijk heb ik geen onderwerpen en toch weer een heleboel. Dus we doen gewoon wat kleine dingen dit keer. Korte hoofdstukjes over van alles en nog wat.

Kleding:

Het is weer zomer !! (die begon in mei) Dus weer voor shirtjes. Maar ja,.. die bult hé, alles blijft erop liggen, hij komt bijna overal onder vandaan. Waarom moeten t-shirts toch tot aan de knoop van de broek in lengte zijn ? Wie heeft dat ooit bedacht ? Nou wordt er in het algemeen toch geen rekening gehouden met kleding voor mensen met een handicap (beperking) Maar gelukkig komen er langzamerhand wel meer shirts die langer zijn. Blijkbaar hebben meer mannen liever langere shirts. Maar goed, na een hoop gezoek heb ik een paar langere shirts voor de zomer. Dus de zon kan aan, de wolken weg en de wind in z'n mand. (zonnige smiley)

Matje:

Ik vind de haarmode niet zo denderend, het lijkt wel of daar geen trend meer in zit. Vind het ook allemaal het zelfde. Dus ik laat weer een matje groeien. Wat een hoop commentaar oplevert. (smiley) Ik ga gewoon de Kattukse Mat introduceren. Iemand moet toch een beetje beschaving in dit Kattukse dorp brengen. (lachende en tong uitstekende smiley) Hier ga ik nog meer commentaar op krijgen denk ik. En eigenlijk heb ik ook niet zo'n zin om naar de kapper te gaan, geen idee hoe het dan geknipt zou moeten worden. Ik wil niet kaal en ik wil geen scheiding en als ik al een pony zou nemen wil ik het pretpark er ook bij. 

Lego:

Ik ben niet meer zoveel aan het ontwerpen met Lego Digital Designer op de computer. Ik bouw weer in het echt. Ik had al een poos het Lego Volkswagen busje, maar nu heb ik er ook de Volkswagen Kever en Mini bij. Heerlijk dat zoeken naar die kleine steentjes, het bouwen en weer uithalen omdat ik soms niet echt oplet wat het bouwvoorbeeld aangeeft en zomaar wat aanklooi dat ik denk dat goed is. En dan mis ik wel eens steentjes die ik eigenlijk ergens geplaatst heb waar ze niet horen. Soort bezigheidstherapie.

Muziek:

Spotify doet het weer. Geen idee waarom, maar hij heeft het een poos niet gedaan. Maar hij heeft het zelf kennelijk weer opgelost, anders zou ie het nu nog niet doen. Zoals ik jullie al een verteld heb, heb ik een zeer uiteenlopende muzieksmaak. En als ik zo door al die muziek rommel maak ik hele reizen naar allerlei werelden en plaatsen dan alleen de onze. Reis ik van het heden naar het verleden, naar de toekomst en zo weer terug. (of niet)
Ik miste al een poos Link. Nu Spotify weer werkt heb ik hem in gedachten weer ontmoet. De muziek vertelt wel waar we zijn, ik zie het zo voor me. En ik heb weer in een deuk gelegen om Hans Liberg, heb de blauwe monorail alweer langs dat gigantische rad zien rijden. Ik geniet weer. (genietende smiley)

BZN:

Nu we toch bij de muziek zitten kan dit er ook wel bij. Want ik geniet ook weer van BZN. Wat me (eigenlijk al jaren) opvalt, is dat de muziek van BZN erg ondergewaardeerd wordt. Terwijl het toch zo'n populaire band was. Maar als ik naar de Toppers of iets dergelijks luister, er zit nooit een medley met BZN hits tussen. Dat vind ik heel jammer, daarmee wordt de band tekort gedaan.

Godsdienst/Geloof:

Eerst doe ik even dit. Van mij mag iedereen geloven wat hij/zij wil. In God/Allah, in niets of de Heilige Pino of kabouters of gewoon in jezelf. Helemaal prima, alleen dring het niet bij anderen op. Zelf heb ik van alles en toch ook niks met het geloof. Ik geloof in de Fantasie.. en dan komt het volgende punt

Reacties:

Natuurlijk mag je reageren op mijn blogs. Maar niet om jouw God op te hemelen en aan te prijzen bij anderen. Zoiets verwijder ik meteen. En als je reageert, doe het gewoon in het Nederlands, al die andere talen kan ik toch niet lezen en begrijp ik niet, dus verwijder ik die reacties ook. Zelfs Engels, want ook daar snap ik geen hout van. Ik ben maar een gewone Nederlandse jongen.
Ik schrijf dit nu erbij omdat ik twee keer een reactie heb gehad, eentje in het Engels en een God-aanprijzende reactie. (leek wel een reclameblok)

Verder nog iets ? Nee, ik geloof het niet. Op het Zeehos gaat het z'n gangetje met de gebruikelijke irritaties. Niet iets noemenswaardig eigenlijk. En een afkraak-blog is eigenlijk niet nodig, dat doen de mensen zelf wel. Het afkraken dan, of ze er over gaan bloggen geen idee. (smiley)

Dan ga ik afsluiten en zeg ik tot de volgende keer maar weer....... (zwaaiende smiley)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis