In de krant met mijn Lego.

Hallo allemaal, van de week hoorde ik medebewoners zeggen dat ze me in het krantje van het Raamwerk hadden zien staan. "Onze Krant" heet het krantje en daarin staan alle activiteiten die in Noordwijkerhout en op het Zeehos worden gehouden. Er staat een kookrubriekje in, allerlei soorten informatie wat het Raamwerk zoal doet en rapportages van uitjes die cliƫnten hebben gemaakt. En dan is er nog de rubriek "Mijn hobby" en daar stond ik dit keer bij met mijn Lego.
 Nou heb ik na aanleiding van dat stukje in het krantje zitten denken aan mijn blog-lezertjes. Ik heb het heel vaak over mijn Lego gehad, maar eigenlijk nooit laten zien wat ik zoal heb of doe op de computer. Dus heb ik bedacht dat ik er eens een foto-blog van ga maken vandaag. Dan krijgen jullie ook eens een indruk van wat ik doe. Misschien denken mijn medebewoners nu wel, "Maar wij kennen jouw Lego best wel hoor Mario." Maar dan vergeten ze dat ik ook nog andere bloglezertjes heb. Mensen die me volgen, die mij kennen van wat ik schrijf, maar die ik nooit in het echt gezien heb. Op de foto van het krantje zien jullie twee schepen naast me staan, aan iedere zijde van mij, eentje. Die met de rode zeilen is een schip van Pirates of the Caribbean. Die met de rood/witte zeilen is een boot uit het Lego Piraten thema.
Op de computer maak ik zelf dus allerlei modellen met Lego Digital Designer. Als ik het goed begrepen heb (maar hang me er niet aan op als het niet zo is), is Lego gestopt met updates voor dit programma. Wat ik eigenlijk heel jammer vind. Ik geloof dat dit programma ook niet meer te vinden is in de webstore. Maar goed, ik kan uren bezig zijn met bouwen in dit programma. Ik zal wat foto's plaatsen van wat ik zoal gemaakt heb.


Ook heb ik thema's gemaakt zoals bijvoorbeeld de feestdagen. Sint Nicolaas en de beroemde Coca Cola Trucks.


Ja, ik weet het, de Pieten zijn bruin in mijn bouwsels, maar omdat Lego Minilanders allemaal geel zijn, is er dus niks racistisch aan. Jammer genoeg heeft Disney in bepaalde nieuwe thema's wel kleur/rassen verschillen aangebracht. Zo ook bij Pirates of the Caribbian.
Zoals jullie zien aan de bouwwerken zitten er best wat uurtjes in. Helaas kan je niet alle modellen die je gebouwd hebt bij elkaar voegen en er dan, net als een hoop andere 3D spellen, doorheen lopen. Eigenlijk een gemiste kans van Disney of ze moeten een heel nieuw bouw en film programma ontwikkelen. Lego Digital Designer 2.0 of zo iets.
Nou  ik zie dat mede door de foto's de blog best lang is geworden. Hopelijk hebben jullie nu een beeld gekregen van wat ik doe en bedoel als ik het over mijn Lego heb.

Volgende keer weer meer................ Laterss!!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis