En nu nog een onderwerp...

Het is weer tijd voor een nieuwe blog en ik heb/had al heel wat onderwerpen in mijn hoofd. Maar helaas, geen van de onderwerpen mogen als blog verschijnen.

Ik had een onderwerp dat er tegenwoordig zo weinig op de televisie is en dat YouTube een beetje mijn nieuwe televisie begint te worden. Maar gezien al die nieuwe regels rondom privacywetten, mag je niet zomaar wat aan "linken" in een blog. YouTube werkt ook niet zoals Facebook, dat je in een privéberichtje aan de vlogger kunt vragen of zijn/haar kanaal gedeeld mag worden in een blog. En ergens hoopte ik ook dat als ik over vloggers zou bloggen ik een deel van hun kijkertjes als lezertjes zou krijgen. Dat ik eens meer dan honderd lezers zou hebben van een blog. (de beste blog is ongeveer honderdelf keer gelezen)

Ik had ook nog een onderwerp over de "Mantel der Liefde" waarmee vele conflicten en ruzies worden bedekt en het tapijt waar van alles onder geveegd wordt, waarna er hard over gestampt zou worden, zodat onderwerpen vanzelf wel zouden oplossen. Maar, ja, om al die shit weer op te rakelen, daar heb ik ook eigenlijk geen zin meer in. Al zou ik er soms toch graag (desnoods met naam en toenaam) eens een blog aan willen toewijden. Beter dan al dat cryptische gekronkel. Maar goed, het gaat al jaren zo, dus misschien moet ik me er eens bij neer leggen en net als de rest eens netjes ja, nee en amen leren zeggen.

Toen had ik nog een onderwerp "vriendschap", maar daar kan je beter nooit aan beginnen. Want voor je het weet heb je met alles en iedereen ruzie en is er niks meer van vriendschap over. Dus dat onderwerp kwam ook te vervallen.

Dan maar over Sint Nicolaas... Of toch maar niet, voor je het weet trap je op tenen van mensen. Ben je racistisch of denkt men dat je juist aan de kant van de anti-Pieten staat. Ook geen goed onderwerp.

Dus eigenlijk kan ik deze blog zo samenvatten;

Wegens een groot gebrek aan onderwerpen, geen blog vandaag.

Hopelijk komt er van de week wel weer eentje met een onderwerp.
Tot dan dan.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis