Z-Zo Compagnie

Het grote fantasie park Zerrozorre-ano werkt onder de naam Z-Zo Compagnie. Dat is voortgekomen uit weetjes dat bijvoorbeeld het Shetland Ponypark Slagharen draaide onder de naam Bemboom BV. Dus moest mijn park ook zoiets krijgen en dat is dus Z-Zo Compagnie geworden.

Z-Zo Compagnie gaat over de geldzaken, aankoop/verkoop van attracties, entertaining, exploitatie en dat soort zaken. Bij de naam Z-zo Compagnie had ik zelfs mijn eigen mailadres: z-zocompagnie@zerrozorre-ano.nl. En er was een website: www.zerrozorre-ano.nl en ik had domeinnamen voor het park: zerrozorre-ano.com, .net, .biz, .org en .info. Want ooit zou ik samen met iemand er een grote website van maken. Mijn park in een Rollercoaster Tycoon-achtige versie. Waar je in attracties zou kunnen stappen en de wildste, leukste en gaafste ritjes zou kunnen maken. Maar het bleef alleen bij een plaatje en een, met paint gemaakt, filmpje op zerrozorre-ano.nl.

En zoals ik al zei, zerrozorre-ano had dat allemaal. Had,...... want vanmorgen kreeg ik telefoon van de KPN. De service "Eigen site en mail" gaat verdwijnen. Daar komt wel iets heel nieuws voor terug en of ik daar dan interesse in zou hebben, maar de huidige vorm gaat verdwijnen. En toen heb ik een heel goed gesprek met die man gehad en voor mezelf een knoop doorgehakt. De domeinnamen en het mailadres komen te vervallen. Z-Zo Compagnie wordt opgeheven. Net als de droom van de grote website van het fantasiepark Zerrozore-ano.

Hoewel het park en alle fantasie die eromheen hoort, dit jaar op 1 april 30 jaar bestaat, vind ik het eigenlijk wel een mooi idee om het zo af te sluiten. Geheel onverwacht, zomaar door het telefoontje van de KPN, gewoon een punt erachter zetten.

Het park is niet meer wat het was. Ik wordt ook ouder, de fantasieën zijn anders en het altijd maar blijven draaien in de geest van vroeger wordt ook vervelend. Slagharen is allang niet meer het park van mij, zeker niet nu met die nieuwe eigenaar. De Efteling wordt ook groter en is ook niet meer de Efteling zoals het was. Alleen al de reclame leus van vorig jaar "Echt waar." Het heeft niet meer het betoverende wat het altijd had.

Nee, het is tijd voor een punt, 30 jaar is mooi, tijd voor iets nieuws zou ik zo denken.

De verdwijning van het mailadres z-zocompagnie@zerrozorre-ano.nl bracht wel even een schrik met zich mee. Marijn heeft zijn Facebook onder dat mailadres. Maar door eerst rustig te zoeken en te kijken, is dat inmiddels veranderd en heeft hij een nieuw mailadres voor Facebook.

Verder veranderd er niks eigenlijk, het Z-Zo mailadres werd zeer weinig gebruikt. Ik gebruikte het ooit voor de mails van Setfire toen ik daar moderator was, maar daar verwacht ik toch geen mailtjes meer van na de ban die ik er gekregen heb.

Nu is het wachten op een mail van de KPN, wanneer het allemaal opgeheven wordt. Een 30 jarige bestaan met een onverwacht, maar wel prettig einde.

Volgende keer weer meer............

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis