Speciaal voor hem...

Helaas krijg ik de lettertjes niet roze, sorry excuus en ook pardon. Maar vandaag wil ik het over een hele bijzondere man hebben. Als ik denk aan een bijzondere man, dan schiet altijd dat liedje over Lee Towers in mijn hoofd gezongen door Bob de Rooy. "He is Lee"

http://www.youtube.com/watch?v=KBrR8Ek_vNs

De man waar ik het over wil hebben is geen zanger, maar een gewone eenvoudige werker. Op zich is dat al heel bijzonder dat hij werkt als je al die crisis werklozen ziet. Hij heeft een heel bijzondere baan (al kan ik niet zeggen welke baan vanwege privégelegenheden) Maar hij helpt meedenken, creatief meedenken, laat ik zo zijn werk omschrijven. (creatieve smiley)
Hij loopt de hele dag met een gezellige glimlach op zijn gezicht over het terrein. Hij praat ook met iedereen en daar maakt hij ook echt tijd voor. Daardoor gaat hij vaak heel laat naar huis, maar dat deert hem niets, hij blijft opgewekt en vrolijk. (zonnige smiley)

Gelukkig weet hij dat ik ooit eens een blog over hem zou gaan schrijven, maar vast niet dat het vandaag dan zo ver is, dat het dus ook werkelijk gebeurt. Is ook leuk zo in het weekend, want iedereen die dan de blog leest gaat dan denken "Wie is die man dan ?? Die moet wel heel bijzonder zijn als Mario er over schrijft."
Als Mario al over iemand schrijft dan wordt diegene meestal verschrikkelijk onderuit gehaald en in de zeik gezet.

Maar deze man niet. Deze man is een (mijn) Held !! (smiley) Met deze man kan ik ook over de beursberichten praten en hoef ik mij niet te verlagen tot seksuele praatjes om het gezellig te krijgen. (schaterlachende smiley)

(als ik dit zo vluchtig na lees dan ben ik blij dat die man weet dat ik over hem zou schrijven anders zou je het idee krijgen dat ik iemand zwaar in de zeik zit te zetten) (eigenlijk voelt het ook wel zo en dat terwijl dat niet zo is)
Het is ooit begonnen met rare opmerkingen over en weer en toen kwam de belofte dat ik eens een positieve blog over hem zou schrijven. Helaas kwam al dat Rozergedoe er doorheen, dus waren de blogs uiterst negatief (logisch want over iets negatiefs kan je niks positiefs vertellen)

Ik heb alleen gewacht tot na de Sinterklaas, omdat het dan in rijm had gemoeten en dat zou vast nog veel erger zijn geworden.
Maar Grote Held ik ga de blog maar afsluiten, stel dat ik per ongeluk verraadt wie je bent, krijg je jaloerse collega's achter je aan.

He is my love potion number one !! (schaterlachende smiley)

Tot de volgende keer........... (knipogende smiley)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschuwing geen blog voor kinderen !!!

Even

Het Haga ziekenhuis